Ήταν ένα μικρό καράβι...

karavi mikro

Αταξίδευτο δεν το λες, καθώς τα είχε τα χρονάκια του. Σχεδόν σαράντα, για την ακρίβεια. Τη δουλειά του την έκανε πάντως,

πηγαινοερχόταν στη ράδα και πούλαγε πετρέλαιο σε μεγαλύτερα πλοία. Βέβαια οι κακοπροαίρετοι λένε ότι αυτή η δουλειά είναι ότι πρέπει για να κάνεις λαθρεμπόριο. Αλλά αυτοί, είπαμε, είναι κακοπροαίρετοι. Όπως κακοπροαίρετοι είναι και όσοι βλέπουν πίσω από τον ιδιοκτήτη μιας ομάδας μικρής κατηγορίας να κρύβεται και ο ιδιοκτήτης μιας ομάδας της πρώτης κατηγορίας. Σου λέει ο άλλος, Πέραμα-Δραπετσώνα τι είναι; Ένα τσιγάρο δρόμος. Όλοι σχεδόν μια σχέση έχουν με όλους στο λιμάνι. Ένα νταλαβέρι μεταξύ τους, όπως και να το κάνουμε, το έχουν.

Κάπως έτσι, έχουν ακουστεί μύριες όσες θεωρίες συνομωσίας. Σχετικά με το «Αγία Ζώνη ΙΙ». Ακούστηκε για παράδειγμα ότι το πλοίο είχε εντοπιστεί να μεταφέρει λαθραίο πετρέλαιο και το βουλιάξανε για να μην πιαστεί. Ακούστηκε ακόμη, ότι τα υπολείμματα του μαζούτ που μαζεύει ο εργολάβος που έχει αναλάβει την απορρύπανση τα πουλάει στην μοναδική μονάδα επεξεργασίας υγρών καταλοίπων που υπάρχει σε ολόκληρο τον Πειραιά. Έτσι, λένε οι συνομωσιολόγοι, κλείνει ένας (όχι και τόσο) ενάρετος κύκλος.
Αλλά είπαμε, όλα αυτά είναι θεωρίες συνομωσίας. Ή μήπως όχι;

Αναγνώστης Κέντρος