Πρώτη η MSC στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

Ακολουθεί η MAERSK, που επενδύει παράλληλα σε πράσινα πλοία

Η MSC διαθέτει το μεγαλύτερο βιβλίο παραγγελιών στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με 124 πλοία σε παραγγελία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Alphaliner, η MSC περιμένει 14 πλοία megamax και 22 πλοία neo-panamax σε παραγγελία που έχει προγραμματιστεί για παράδοση το 2023.

Το 2022, η MSC ήταν -για άλλη μια φορά- η πιο δυναμική μεταξύ των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, προσθέτοντας 321.500 TEU στη χωρητικότητα του στόλου της. Αυτό σημαίνει αύξηση 7,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η ανάπτυξη της εταιρείας οφείλεται κυρίως στη συνεχιζόμενη απόκτηση μεταχειρισμένων πλοίων, γεγονός που της επέτρεψε να ξεπεράσει τη MAERSK ως τη μεγαλύτερη γραμμή εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.

Ωστόσο, η MAERSK πρόσθεσε έξι πράσινα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 17.000 TEU στον στόλο που μπορούν να τροφοδοτηθούν με πράσινη μεθανόλη ως μέρος μιας μεγαλύτερης ώθησης για την επίτευξη του στόχου μηδενικών εκπομπών για το 2040. Η χωρητικότητα του στόλου της MAERSK είναι επί του παρόντος 379.000 TEU μικρότερη από την αντίστοιχη ελβετική-ιταλική MSC.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες ναυλομεσιτικών κύκλων, η MSC κατέθεσε νέα παραγγελία για την κατασκευή δέκα Neopanamax (11.400 TEU) με καύσιμο LNG τα οποία πρόκειται να παραδοθούν το 2025 και το 2026. Προς στιγμήν δεν έχουν γίνει περισσότερα στοιχεία γνωστά.

theseanation.gr

eep logo