Το πλοίο, που είχε ξεκινήσει να ναυπηγείται το 2015 στο ναυπηγείο Κουρή στην Αμαλιάπολη Μαγνησίας για λογαριασμό της εταιρείας «Γραμμές Ευβοϊκού» του κ. Ιωαννίδη, παρέμενε για χρόνια ημιτελές, καθώς η κατασκευή του είχε διακοπεί σε πρώιμο στάδιο. Η αρχική του παραγγελία είχε στόχο να αντικαταστήσει το εξαιρετικό ΩΚΥΡΡΟΗ, το οποίο είχε πωληθεί στη Χιλή.
Μετά από μία δεκαετία, οι εργασίες αποπεράτωσης του ΩΚΥΑΛΟΣ ξεκίνησαν εκ νέου, αυτή τη φορά με νέο πλοιοκτήτη, την εταιρεία Ρεμέτζο Ν.Ε., αλλά με το ίδιο ναυπηγικό γραφείο, την K. Περδικάρης – Θ. Περδικάρη – C.T.E. PERDIKARIS ENGINEERING P.C.. Το πλοίο φέρει αριθμό νηολογίου Πειραιά 12305 και αριθμό ΙΜΟ 9989601, ενώ ανήκει στην κατηγορία Β.
Το ΩΚΥΑΛΟΣ έχει ολική χωρητικότητα 2.300 τόνων, μήκος 100 μέτρων, και μπορεί να μεταφέρει έως 160 Ι.Χ. οχήματα και 1.000 επιβάτες, γεγονός που το καθιστά ένα από τα πλέον σύγχρονα και ευρύχωρα πλοία της κατηγορίας του.
Όπως όλα δείχνουν, πλην απροόπτων γεγονότων, το πλοίο αναμένεται να ενταχθεί στη γραμμή από αρχές Νοεμβρίου 2025 έως 31 Οκτωβρίου 2026, εξυπηρετώντας τη σύνδεση Πειραιά – Αίγινας.
Στις 23 Οκτωβρίου, το ΩΚΥΑΛΟΣ πραγματοποίησε το δεύτερο δοκιμαστικό του ταξίδι στον Αργοσαρωνικό.
Η πληροφορία και η φωτογραφία προέρχονται από το Facebook group: Pantelis Fyssas ShipsFuns Group.
