2ος Διαγωνισμός για τη «Γαλάζια Ανάπτυξη» στο λιμάνι

blue growth

Με την υποστήριξη του Δήμου Πειραιά

Η ομάδα του Blue Growth διοργανώνει τον 2ο Διαγωνισμό “BlueGrowth II” ,την Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016, από τις 16.30 έως τις 21.00, στην Ναυτιλιακή Λέσχη του Πειραιά (Ακτή Μιαούλη 51). Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί με την υποστήριξη του Δήμου Πειραιά.

Ο 1ος Διαγωνισμός του Blue Growth, που πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2014, έδωσε την ευκαιρία σε 9 υποψηφίους, από τους συνολικά 30 που υπέβαλαν αίτημα συμμετοχής, να παρουσιάσουν τις καινοτόμες ιδέες τους για την ενίσχυση της «Μπλε Οικονομίας» ενώπιον Συμβουλίου Ειδικών του χώρου της Ναυτιλίας. Ο κάθε ένας από τους τρεις τελικούς νικητές κέρδισε το έπαθλο των 5.000 ευρώ καθώς και την συμμετοχή σε πρόγραμμα υποστήριξη νεοφυών επιχειρήσεων (incubation) από την Αειφορία, για τρεις μήνες.

Φέτος, η διοργάνωση εξελίσσεται και ωριμάζει περισσότερο, εξασφαλίζοντας ανώτερη ποιότητα τόσο στην επιλογή των υποβαλλόμενων προτάσεων, όσο και στην διαδραστικότητα και αμεσότητα της επικοινωνίας των υποψηφίων με τους Συμβούλους.

Συγκεκριμένα, ο Διαγωνισμός BG II έχει δύο φάσεις.
Η πρώτη φάση περιλάμβανε την Ημέρα Προετοιμασίας στις 17 Δεκεμβρίου 2015, κατά την οποία οι υποψήφιοι που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής, δοκίμασαν την ροή των παρουσιάσεών τους, συζήτησαν θέματα επι της διαδικασίας και αντήλλαξαν ιδέες προκειμένου να τελειοποιήσουν τις προτάσεις τους.
Η δεύτερη φάση είναι η Ημέρα του Διαγωνισμού, την Τρίτη στις 19 Ιανουαρίου 2016. Οι υποψήφιοι θα έχουν την τελευταία τους ευκαιρία να παρουσιάσουν τις ιδέες τους στην Κριτική επιτροπή που αποτελείται κυρίως από τους Συμβούλους, και το κοινό.

Η διαδικασία ψηφοφορίας θα αναδείξει τις πιο δημοφιλείς ιδέες . Οι νικητές θα κερδίσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες αξίας 5000 ευρώ, πρόσβαση στους χώρους εργασίας και στην υποστήριξη της Αειφορίας και του Blue Growth, υποτροφίες για προγράμματα MBA στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα Ναυτιλιακά του Πανεπιστημίου Αιγαίου, παρουσίαση στα Ποσειδώνια τον Ιούνιο του 2016.

Στόχος είναι η ημέρα μετά τον διαγωνισμό, να αποτελέσει την αρχή για μια νέα ιδέα, η οποία θα ενσαρκώνει την ουσία και το πραγματικό νόημα του Blue Growth: αυθεντικότητα, δημιουργικότητα, καινοτομία και συνεργατικότητα.

eep logo