Αισιοδοξία για τον Κινεζικό τουρισμό!

chinese tourists

Αύξηση της ζήτησης για ταξίδια μετά την κρίση του κορωνοϊού "βλέπει" νέα έρευνα

Αισιόδοξα μηνύματα καταγράφει έρευνα της China Luxury Advisors στη μεγαλύτερη αγορά εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο, τουλάχιστον προ κορωνοϊού, καθώς, όπως έδειξε, η ξεκούραση στο πλαίσιο ενός ταξιδιού και η ανακάλυψη νέων προορισμών θα είναι ακόμη πιο έντονες ανάγκες των Κινέζων καταναλωτών μετά το πέρας της κρίσης του κορωνοϊού.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα της 2ας Μαρτίου ανάμεσα σε 1.097 Κινέζους καταναλωτές, από περισσότερες από 30 πόλεις, που είχαν ταξιδέψει το περασμένο 12μηνο, αποκαλύπτει επίσης ότι…
-Το 86% των Κινέζων καταναλωτών σκοπεύουν να μειώσουν τις δαπάνες τους το 2020
-Η προσωπική φροντίδα, η διαχείριση του στρες και ο υγιεινός τρόπος ζωής θα κυριαρχήσουν το 2020-Η καλή φυσική κατάσταση και η άσκηση θα αυξηθούν ως ζητούμενά τους: τόσο εντός όσο και εκτός σπιτιού.
-Το WeChat θα αυξήσει την κυριαρχία του ως το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο/ πλατφόρμα επικοινωνίας, και οι πλατφόρμες διαδικτυακής εργασίας και εργασίας αναμένεται να συνεχίσουν να ανεβαίνουν ως επιλογές.
-Ο υγιεινός τρόπος ζωής, η ευεξία και η εξ αποστάσεως μάθηση αναμένεται να συνεχίσουν να αναπτύσσονται, ενώ οι βιομηχανίες πολυτελών τσαντών χειρός, ένδυσης και ψυχαγωγίας φαίνεται ότι δεν θα ανακάμψουν σύντομα.
-Το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει τη δραματική του ανάπτυξη ως αποτέλεσμα του κορωνοϊού, τόσο στις πλατφόρμες εντός Κίνας όσο και τις διασυνοριακές όπως το BorderX.

tornosnews.gr

eep logo