Έκπληξη: Οι Κινέζοι δεν θέλουν την κατεδάφιση Κράκαρη

krakari 1

Όταν ανακινήθηκε το ζήτημα της εισήγησης στο ΔΣ του ΟΛΠ της κατεδάφισης του ταινιόδρομου Κράκαρη αρκετοί σκέφτηκαν ότι πίσω από αυτήν την πρόταση βρισκόταν δάκτυλος της Cosco. Το Portnet έψαξε λίγο παραπάνω την υπόθεση και σήμερα αποκαλύπτει μετά βεβαιότητος ότι το πράγμα δεν είναι καθόλου έτσι. Για την ακρίβεια, έχουν συμβεί ακριβώς τα αντίθετα.
Οι τεχνικές υπηρεσίες του ΟΛΠ έχουν κάνει μελέτη και έχουν διαπιστώσει επικινδυνότητα στον εντυπωσιακό αυτόν ταινιόδρομο στη δυτική προβλήτα του κεντρικού λιμανιού του Πειραιά (όπως και το 2002 όταν είχε υπάρξει και τότε απόφαση μάλιστα που ανακλήθηκε στη συνέχεια για την κατεδάφισή του), αλλά μετά τα δημοσιεύματα που οδήγησαν σε αόσυρση της σχετικής εισήγησης, υψηλόβαθμοι εκπρόσωποι της Cosco στην Ελλάδα επικοινώνησαν με τη διοίκηση του ΟΛΠ και τους μετέφεαν μια πρόταση έκπληξη.
Συγκεκριμένα πρότειναν να χρηματοδοτήσει η Cosco μελέτη, αν χρειάζεται, συντήρησης του μνημείου και στη συνέχεια, αφού σε λίγες εβδομάδες θα έχουν αναλάβει αι επίσημα τη διοίκηση του ΟΛΠ, να αναλάβει το κόστος των εργασιών που απαιτούνται για τη διάσωση και ακολούθως την ανάδειξή του ως τοπόσημου-μνημείου της βιομηχανικής κληρονομιάς του λιμανιού του Πειραιά!
Με την ευκαιρία αυτής της μικρής έρευνας μάλιστα, το Portnet διαπίστωσε ότι στην κουλτούρα των Κινέζων επενδυτών διακρίνει κανείς ένα βαθύ σεβασμό σε ότι αφορά τον πολιτισμό της Ελλάδας, αλλά και την πρόθεσή τους να επενδύσουν σε αυτό τον τομέα, στο βαθμό τουλάχιστον που τους αντιστοιχεί, αναφορικά με το λιμάνι του Πειραιά. Μένει να φανεί βεβαίως αν η πρόθεση αυτή θα βρει εφαρμογή στην πράξη, όχι μόνο στη διάσωση του προβλήτα Κράκαρη, αλλά και σε πιο μεγαλεπήβολα σχέδια, όπως είναι για παράδειγμα η περίφημη Πολιτιστική Ακτή.

Pin It