Βουράκης : Κοινή Λογική για την κρουαζιέρα!

vourakis iosif

Μια ανάρτηση του Ιωσήφ Βουράκη στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, σε συνδυασμό με τη συνέντευξη για το 3o Posidonia Sea Forum, ανέδειξε το προφανέστατο έλλειμμα της πόλης σε ότι αφορά την οργάνωσή της (ή μάλλον την μη οργάνωσή της) στην υποδοχή τουριστών κρουαζιέρας.

Συγκεκριμένα, ο ανεξάρτητος υποψήφιος δήμαρχος σχολίασε το γεγονός ότι τόσο η δημοτική αρχή της πόλης όσο και ο εμπορικός σύλλογος Πειραιά εμφανίζονται ανέτοιμοι να υποδεχτούν και να «συγκρατήσουν» στον Πειραιά μέρος τουλάχιστον των χιλιάδων τουριστών που αποβιβάζονται κάθε μέρα από τα κρουαζιερόπλοια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, κατά το Ι.Βουράκη, οι χιλιάδες τουριστών του Quantum of the Seas, οι οποίοι, σύμφωνα με πληροφορίες, «σήκωσαν την αγορά» στην Αθήνα, ενώ δεν άφησαν φράγκο στον Πειραιά. Και αυτό γιατί η πόλη δεν έχει φροντίσει να εκμεταλλευτεί έστω την διέλευση χιλιάδων τουριστών από αυτήν.

Μάλιστα, όπως εξήγησε στο Portnet ο Ι.Βουράκης, μέχρι την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου θα μπορούσαν να γίνουν ορισμένες απλές ενέργειες μέσω των οποίων θα «συγκρατούνταν» κάποιοι τουρίστες της κρουαζιέρας στην πόλη. Πρώτη και πιο απλή ενέργεια θα μπορούσε να είναι η απομάκρυνση των κόκκινων και κίτρινων λεωφορείων που κάνουν βόλτα τους τουρίστες από τον Πειραιά στην Αθήνα, από τον ΟΛΠ. Ο Ι.Βουράκης υποστηρίζει ότι οι εταιρείες αυτών των λεωφορείων πήραν άδεια παρανόμως από τον πρώην δήμαρχο Β.Μιχαλολιάκο, αλλά σημαντικότερο είναι το γεγονός πως όντως σχεδόν σε κανένα λιμάνι κρουαζιέρας η παροχή υπηρεσιών μετακίνησης προς οποιοδήποτε τουριστικό αξιοθέατο, όπως είναι η Ακρόπολη στην Αθήνα, δεν προσφέρεται ακριβώς στο terminal εξόδου των τουριστών ακριβώς εκεί που δένουν τα κρουαζιερόπλοια.

Με άλλα λόγια, κι αυτή είναι η εμπειρική αλλά λειτουργική λύση που προτείνει ο Ι.Βουράκης, είναι τα εντυπωσιακά κόκκινα «διπλά» λεωφορεία να εκκινούν από ένα άλλο σημείο της πόλης πχ. τη Φρεαττύδα ή το Πασαλιμάνι, ώστε οι τουρίστες να τα προσεγγίζουν αφού περπατήσουν 15-30 λεπτά μέσα από την πόλη, γεγονός που αυτονόητα θα τονώνει την τοπική αγορά.

eep logo