«Γέφυρα» κινδυνολογίας

gefyra lamprakh tram

Τελικά όλα τα πράγματα έχουν ένα όριο. Και το όριο της λογικής, που είναι το σημαντικότερο, έχει ξεπεραστεί προ πολλού με την κινδυνολογία που έχει αναπτυχθεί σχετικά με την γέφυρα της Γρηγορίου Λαμπράκη και την αντοχή της, εν όψει και της διέλευσης του τραμ. Είναι ένα καταπληκτικό σκηνικό για να δημιουργηθούν σενάρια που μπορούν να πανικοβάλουν τους απλούς πολίτες, μετά και το προηγούμενο της Γένοβας.

Λοιπόν, ας το πούμε για μια ακόμη φορά, «μπακάλικα», για να το καταλάβουν όλοι. Το τραμ των 6-8 τόνων, που αναπτύσσεται σε ένα μήκος 30-35 μέτρων, επιβαρύνει πολύ λιγότερο από όσο επιβαρύνει ένα βαρύ φορτηγό, ή μια νταλίκα, που μπορεί να έχει βάρος να έχει μικτό βάρος ακόμη και 60 τόνους, που μάλιστα αναπτύσσεται σε ένα μήκος 10-15 μέτρων.
Επιπλέον, αφαιρείται από τα αυτοκίνητα μια λωρίδα κυκλοφορίας, η οποία παραδίδεται στο τραμ. Συνεπώς, καμιά επιπλέον επιβάρυνση δεν υπάρχει για τη γέφυρα της Λαμπράκη.

Ακόμη, υπάρχει από καιρό διαβεβαίωση του Αντιδημάρχου Οδοποιίας Χρ.Αργουδέλη που ενημερώνει ότι ήδη από το 2015 υπάρχει σχετικό ενδιαφέρον του Δήμου Πειραιά, ενώ μάλιστα έχουν προγραμματιστεί εργασίες συντήρησης εδώ και καιρό για τον Σεπτέμβριο.

Η σχετική ανάρτηση – ενημέρωση του Αντιδημάρχου έχει ως εξής:
«ΩΣ ANTIΔHMAPXOΣ ΠEIPAIA THΣ Δ/NΣHΣ OΔOΠOIIAΣ-AΠOXETEYΣHΣ & ΠOΛITIKHΣ ΠPOATAΣIAΣ, ΣAΣ ENHMEPΩNΩ ΠΩΣ TOYΛAXIΣTON AΠO TO 2015 YΠAPXEI ΣXETIKH AΛΛHΛOΓPAΦIA METAΞY ΔHMOY ΠEIPAIA, ATTIKO METPO & YΠ.O.ME.ΔI. ΓIA THN ΓEΦYPA ΓP. ΛAMΠPAKH ME OΛEΣ TIΣ ΠAPATHPHΣEIΣ KAI ΦΩTOΓPAΦIKO YΛIKO. ΣE OΛEΣ, ΓINETAI ANAΦOPA ΓIA THN TEΛEΣH EPΓAΣIΩN ΣYNTHPHΣHΣ AΠO THN ATTIKO METPO KAI TON ANAΔOXO (MAΛIΣTA ΣE MIA AΠO TIΣ TEΛEYTAIEΣ ΣYNANTHΣEIΣ MAΣ, ΠPOΓPAMMATIZAN EPΓAΣIEΣ ΣYNTHPHΣHΣ ΓIA TON 9/2018) KAI BEBAIA YΠAPXOYN OI AΠAITOYMENEΣ MEΛETEΣ, EPΓAΣTHPIAKEΣ ΔOKIMEΣ, EPEYNHTIKEΣ EPΓAΣIEΣ, ΔOKIMAΣTIKH ΦOPTIΣH KTΛ. THΣ ΓEΦYPAΣ».

Μετά από τα παραπάνω, η όποια επιμονή στη συντήρηση του θέματος είναι τουλάχιστον ύποπτη.

eep logo