Οι αναφορές δείχνουν ότι τα κινεζικά ναυπηγεία έκλεισαν δισεκατομμύρια δολάρια σε παραγγελίες από τον ανεξάρτητο ιδιοκτήτη ναύλωσης και διαχειριστή Seaspan, καθώς και από την COSCO της Κίνας, ενώ άλλες παραγγελίες, ωστόσο, πηγαίνουν στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας.
Τα πλοία θα κατασκευαστούν για την Orient Overseas Container Line με την παραγγελία να εκτιμάται σε πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια. Συνολικά 14 πλοία χωρητικότητας 18.500 TEU το καθένα θα κατασκευαστούν και θα παραδοθούν μεταξύ του τρίτου τριμήνου του 2028 και του 2029. Το έργο πηγαίνει στα ναυπηγεία που ανήκουν στην COSCO με το έργο να χωρίζεται μεταξύ της Nantong Cosco KHI Ship Engineering (NACKS) και της Dalian Cosco KHI Ship Engineering (DACKS). Τα νέα πλοία για την OOCL είναι μεθανόλη διπλού καυσίμου, συνεχίζοντας ένα μοτίβο που ξεκίνησε η εταιρεία πριν από μερικά χρόνια, όταν διέταξε μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων να χωριστούν μεταξύ COSCO και OOCL.
Μετά την ανακοίνωση των λιμενικών τελών τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας αντιμετωπίζουν επίσης έντονο ενδιαφέρον με νέα θέση στον ανταγωνισμό για παραγγελίες με τους κινέζους ανταγωνιστές τους. Είναι προφανές ότι τα λιμενικά τέλη των ΗΠΑ βοηθούν στην εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού με τα κινεζικά ναυπηγεία. Παραδοσιακά, οι κινέζοι ναυπηγοί είχαν το πλεονέκτημα του χαμηλότερου κόστους, οδηγώντας τα κορεατικά ναυπηγεία να επικεντρωθούν κυρίως σε πλοία υψηλότερης αξίας, συμπεριλαμβανομένου του τομέα ΥΦΑ και της αναδυόμενης αγοράς μεταφορέων αμμωνίας.
Με βάση τα τελευταία στοιχεία η HD Hyundai Heavy Industries έχει εξασφαλίσει συνολικά 22 παραγγελίες πρόσφατα αξίας περίπου 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων για μικρότερα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ενώ αυτή την εβδομάδα, ο όμιλος HD Hyundai αναφέρει ότι έλαβε παραγγελίες μέχρι στιγμής το 2025 για 49 πλοία αξίας 6,16 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αυτό είναι το 34% του στόχου του ομίλου για το 2025 για παραγγελίες αξίας 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων.