Ναυτιλία

Η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας είναι ηπιότερη από της πανδημίας

Σύμφωνα με στοιχεία του Container Intelligence Monthly του Clarksons

Ο αντίκτυπος της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα είναι λιγότερο σοβαρός από τον Covid-19, αν και η ώθηση του μιλίου/TEU ήταν σημαντική.
Σύμφωνα με το τελευταίο Container Intelligence Monthly του Clarksons σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2023, τα μίλια TEU έχουν αυξηθεί κατά περίπου 11%, καθώς περίπου 620 πλοία των 8,5 εκατομμυρίων TEU αλλάζουν πορεία από τη Διώρυγα του Σουέζ στο Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας για να αποφύγουν επιθέσεις από αντάρτες Χούθι.

Σε σχέση με τον Covid-19, όπου οι αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και οι αυξημένες επιθεωρήσεις προκάλεσαν υλικοτεχνικά σημεία συμφόρησης παγκοσμίως, ο Clarksons σημειώνει ότι το φαινόμενο της Ερυθράς Θάλασσας ήταν ηπιότερο. Ο δείκτης Shanghai Containerised Freight Index (SCFI) έφτασε τις 5.110 μονάδες τον Ιανουάριο του 2022, αλλά επί του παρόντος, ο δείκτης κυμαίνεται γύρω στις 2.200 μονάδες.

theseanation.gr