Παράθυρο στην Κίνα

Φορέματα Νέου Κινέζικου Στυλ στα χρώματα της αρχαίας κινεζικής ζωγραφικής

Το Νέο Κινέζικο Στυλ υπερβαίνει την πολυπλοκότητα της αρχαίας ενδυμασίας, συνδυάζοντας απρόσκοπτα τα παραδοσιακά κινεζικά μοτίβα με τη σύγχρονη μόδα και καθορίζοντας τη μοναδική του γοητεία. Αυτά τα ενδύματα συχνά βελτιώνουν τις μορφές και τα δομικά στοιχεία των αρχαίων ενδυμάτων, ενσωματώνοντας παραδοσιακά σύμβολα.

Με όρθια κολάρα ή σταυρωτά, συμμετρικά στοιχεία και πτυχώσεις, αυτά τα ρούχα χρησιμοποιούν οργανικά υφάσματα όπως μετάξι, λινό και βαμβάκι, διακοσμημένα με παραδοσιακές ευοίωνες έννοιες με πόρπες, κουμπιά, κεντητά στοιχεία και άλλους τρόπους. Αυτή η συγχώνευση παραδοσιακών στοιχείων με νέα υλικά, τεχνικές και σύγχρονη τεχνολογία παρουσιάζει την ομορφιά της ανατολικής παραδοσιακής αισθητικής και της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς.

Τα δεδομένα των πλατφορμών κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης δείχνουν την αυξανόμενη δημοτικότητα των “νέων κινεζικών ρούχων”.

Η Έκθεση για τις Τάσεις Κατανάλωσης των Κινέζικων Εμπορικών Σημάτων από το Ερευνητικό Ινστιτούτο για την Καταναλωτική και Βιομηχανική Ανάπτυξη του JD, που δημοσιεύθηκε πέρυσι, υπογράμμισε μια σημαντική αύξηση στην αγορά προϊόντων ‘Guochao’ γνωστών ως “Εθνική παλίρροια” ή “Κινέζικη κομψότητα”.

Μεταξύ 2019 και 2022, οι Κινέζοι καταναλωτές που αγοράζουν προϊόντα με κινεζικά πολιτιστικά στοιχεία αυξήθηκαν κατά 74%, με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν αξιοσημείωτη αύξηση 355%.

Τα στοιχεία από το Εθνικό Συμβούλιο Κλωστοϋφαντουργίας και Ενδυμάτων της Κίνας αποκαλύπτουν ότι η αγορά ενδυμάτων ‘Σιντζονγκσί’ στην Κίνα έφτασε στο εντυπωσιακό 1 δισεκατομμύριο γιουάν το 2023, με τα συναφή προϊόντα να παρουσιάζουν ρυθμό ανάπτυξης άνω του 100% τα τελευταία τρία χρόνια.

Η έκθεση εργασίας της κυβέρνησης για το 2024 πρότεινε να καλλιεργηθούν ενεργά νέα σημεία αύξησης της κατανάλωσης, συμπεριλαμβανομένων των δημοφιλών εγχώριων προϊόντων, για την προώθηση της ανάπτυξης του νέου κινεζικού στυλ.

Πηγή: CRI Ελληνική Υπηρεσία
Φωτογραφίες από chinadaily.com.cn