«Προωθώντας την καλή πρακτική στον αυτισμό»

1 aftismos

Την Κυριακή 2 Απριλίου 2017, Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού, πραγματοποιείται η επίσημη ανάρτηση στο διαδίκτυο της ιστοσελίδας του προγράμματος: «Προωθώντας την Καλή Πρακτική στον Αυτισμό: Ενίσχυση της κατανόησης, των γνώσεων και των δεξιοτήτων εκπαιδευτικών και άλλων επαγγελματιών σε Αγγλία, Ελλάδα και Ιταλία»
URL: http://www.transformautismeducation.org/gr/

Σκοπός της είναι να ευαισθητοποιήσει το κοινό, γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς, σχετικά με τον αυτισμό. Στην ιστοσελίδα θα ενημερωθείτε για τα αποτελέσματα της τριετούς εφαρμογής του προγράμματος Προωθώντας την Καλή Πρακτική στον Αυτισμό, το οποίο έχει σαν στόχο να επιμορφώσει εκπαιδευτικούς, το προσωπικό σχολικών μονάδων, διευθυντές, σχολικούς συμβούλους αλλά και επαγγελματίες που εργάζονται στον τομέα ψυχικής υγείας, οι οποίοι έρχονται σε καθημερινή επαφή με παιδιά με αυτισμό ηλικίας 5-10 χρονών.

Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη ανέλαβε την εφαρμογή του προγράμματος στην Ελλάδα, το οποίο αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα επιμόρφωσης που δημιουργείται με τη συνεργασία ενηλίκων με αυτισμό, γονέων, εκπαιδευτικών και ειδικών ψυχικής υγείας. Καταφέρνει με ένα μοναδικό τρόπο να ενώσει τις φωνές όλων όσοι εμπλέκονται στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό με στόχο την καλύτερη κατανόησή τους.

Η ιστοσελίδα προσφέρει επιπλέον βασικές πληροφορίες στους γονείς παιδιών με αυτισμό, καθώς αναγνωρίζεται ο ρόλος τους στην ένταξη των παιδιών στο σχολείο και στην κοινωνικοποίησή τους, καθώς μέσα από την επικοινωνία και τη συνεργασία τους με το εκάστοτε πλαίσιο μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά όχι μόνο στην κατανόηση, στη δημιουργία κοινωνικών σχέσεων, στην προσαρμογή δραστηριοτήτων στις δυνατότητες και τις ανάγκες των παιδιών, αλλά και στη γενικότερη δημιουργία ενός υποστηρικτικού περιβάλλοντος που εκτιμά την μοναδικότητά τους.

Στην ιστοσελίδα του προγράμματος θα βρείτε:
• Πληροφορίες για το πρόγραμμα και τα επίπεδα επιμόρφωσης
• Βίντεο (συνεντεύξεις από γονείς, ενήλικες με αυτισμό, ειδικούς)
• Πλούσιο ενημερωτικό και εκπαιδευτικό υλικό για χρήση στην τάξη ή σε ανάλογο χώρο εργασίας (οπτικοποιημένοι κανόνες και προγράμματα, εργαλεία για αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων, παιχνίδια, δραστηριότητες που προάγουν την ένταξη κ.ά.)
• Σύντομες επεξηγήσεις για τον τρόπο χρήσης του υλικού
• Πληροφορίες για γονείς (τι πρέπει να γνωρίζουν σχετικά με την ισχύουσα νομοθεσία, πώς μπορούν να ενημερώσουν το σχολείο όπου φοιτά το παιδί για τα προγράμματα επιμόρφωσης κ.ά.)

eep logo