e-Επιμελητήριο για τα μέλη του Ε.Ε.Π.

eep logo 2

Εφαρμογή απομακρυσμένων υπηρεσιών - Οδηγίες χρήσης από μέλη

Τα ήδη εγγεγραμμένα μέλη στο μητρώο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά εγγράφονται στο e-Επιμελητήριο για απόδοση κωδικού χρήστη και χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
• Ο κωδικός χρήστη (τον οποίο θα αλλάξετε αφότου λάβετε τον προσωρινό κωδικό) είναι μοναδικός και ορθό είναι να τον έχει το μέλος μας / επιχείρηση και να τον χορηγεί προς χρήση σε κάποιον συνεργάτη του.
• Ξεκάθαρα πρέπει το mail που θα καταχωρηθεί στο e-Επιμελητήριο να είναι το mail της επιχείρησης, ώστε να είναι εφικτό να τους και για άλλες δράσεις.
• Αξιοποιήσαμε ως φορέας τη δυνατότητα χρήσης απομακρυσμένων υπηρεσιών για να μπορέσουμε να στηρίξουμε τους επαγγελματίες, προσφέροντας κέρδος χρόνου, ασφαλή μεταφορά δεδομένων/δικαιολογητικών, σεβασμό στους επαγγελματίες μακρινών περιοχών.

Βήματα για την εγγραφή

Είσοδος στο www.eep.gov.gr → Επιλογή: e-Επιμελητήριο
ή στο http://echamber.eep.gov.gr

- Απόκτηση κωδικών
1. Αίτηση απόδοσης κωδικού για τις υπηρεσίες του e Επιμελητηρίου → αίτηση χρήσης ηλεκτρονικών υπηρεσιών → συμπληρώνετε τη φόρμα → λαμβάνετε αυτόματα τον προσωρινό κωδικό χρήστη στο e mail που έχετε δηλώσει στη μερίδα σας στο Επιμελητήριο (σε περίπτωση που δεν έχετε δηλώσει e-mail εμφανίζεται το μήνυμα : «επικοινωνήστε με το Επιμελητήριο».
2. Είσοδος στο e-Επιμελητήριο → βάζετε τους κωδικούς που στάλθηκαν από το σύστημα.

- Υποβολή αίτησης για προσθήκη – κατάργηση υποκαταστήματος
Επιλέγετε: αιτήσεις → νέα αίτηση → έναρξη διαδικασίας → αίτηση τροποποίησης στοιχείων επιχείρησης → εισαγωγή αιτούντος → επόμενο → εισαγωγή στοιχείων → προσθήκη – κατάργηση υποκαταστήματος.
Για να προσθέσετε ένα υποκατάστημα, επιλέγετε προσθήκη νέου υποκαταστήματος → εισάγετε τα στοιχεία του υποκαταστήματος → προσθήκη → επόμενο. Για να καταργήσετε ένα υποκατάστημα επιλέγετε κατάργηση → συμπληρώνετε την ημερομηνία διακοπής → κατάργηση → επόμενο.

eep e epimelhtirio

ETEKA_Desktop

eep logo