Επίσκεψη Ε.Σταματάκη στο Ειδικό Σχολείο ΠΙΚΠΑ Πειραιά

1 eidiko sxoleio peiraia

Σε συνέχεια των επισκέψεων στα ειδικά σχολεία του Πειραιά, η βουλευτής Α΄ Πειραιά και Νήσων του ΣΥΡΙΖΑ, Ελένη Σταματάκη, επισκέφθηκε, την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου, το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΠΙΚΠΑ Πειραιά και συζήτησε με το διευθυντή του σχολείου, Σπύρο Κοτσινονό και το προσωπικό του σχολείου. Στη συνάντηση παραβρέθηκε επίσης, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης του Παραρτήματος Παιδικού Αναπτυξιακού Κέντρου Αττικής Μιχαλήνειο του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας της Περιφέρειας Αττικής, Αναστάσιος Τσακίρης.
Όπως διαπιστώθηκε, στο σχολείο δεν υπάρχει πρόβλημα με τη μεταφορά των μαθητών, ούτε ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό. Υπάρχει, όμως, έλλειψη ενός εργοθεραπευτή και ενός ειδικού βοηθητικού προσωπικού για τις ανάγκες του σχολείου και κοινωνικού λειτουργού και ψυχολόγου, για τις ανάγκες λειτουργίας της ΕΔΕΑΥ.
Το σχολείο αντιμετωπίζει σοβαρότατο κτιριακό πρόβλημα. Ο χώρος στον οποίο στεγάζεται είναι ο τρίτος και ο τέταρτος όροφος ενός νεοκλασικού κτιρίου, ο οποίος είναι εντελώς ακατάλληλος για ειδικό σχολείο. Το αίτημα της σχολικής κοινότητας είναι να χτιστεί νέο διδακτήριο, που να πληροί τις προδιαγραφές των διδακτηρίων για ειδικά σχολεία, το συντομότερο δυνατό.
Στη συνέχεια, η βουλευτής επισκέφθηκε το Κέντρο Διάγνωσης, Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Πειραιά και ενημερώθηκε από την προϊσταμένη του κέντρου, Στεφανία Φούσκα.
Διαπιστώθηκε ότι το κέντρο είναι πλήρως στελεχωμένο. Αν και υπάρχει μεγάλος αριθμός αιτημάτων σε αναμονή, εν τούτοις εκτιμάται ότι σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα θα υπάρξει εξυπηρέτησή τους.
Τόσο στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο ΠΙΚΠΑ Πειραιά, όσο και στο ΚΕΔΔΥ, διαπιστώθηκε ότι στη μεγάλη πλειοψηφία, το προσωπικό είναι αναπληρωτές και οι προσλήψεις τους, γίνονται μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ ή προγραμμάτων δημοσίων επενδύσεων και όχι από τον τακτικό προϋπολογισμό, παρόλο που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Η βουλευτής δεσμεύτηκε, διαβεβαίωσε ότι θα μεταφέρει τα προβλήματα στον Υπουργό Παιδείας, ζήτησε κατανόηση για τις ελλείψεις, όπου υπάρχουν και ότι τόσο η ίδια όσο και η κυβέρνηση θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν και να εργάζονται, για τη διαρκή βελτίωση της εκπαίδευσης των Παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία.

eep logo