Ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών από τον Δήμο Πειραιά

internet

Με στόχο την εύκολη και άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών

Ένα ολοκληρωμένο σύγχρονο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών παρέχει πλέον ο Δήμος Πειραιά, με στόχο την εύκολη και άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών.
Συγκεκριμένα, οι δημότες μπορούν να συνδέονται από την ιστοσελίδα του Δήμου Πειραιά http://piraeus.gov.gr/ μέσω taxisnet στο οικονομικό σύστημα του Δήμου, έχοντας τις παρακάτω δυνατότητες:

1. Να ενημερώνονται για τις βεβαιωμένες οφειλές προς τον Δήμο.
2. Να πληρώνουν ηλεκτρονικά οποιαδήποτε βεβαιωμένη οφειλή προς τον Δήμο, με χρήση ταυτότητας οφειλής.
3. Να βλέπουν καρτέλα με το ιστορικό των οφειλών και των πληρωμών τους.
4. Να βλέπουν το ιστορικό των ειδοποιητηρίων που έχουν ήδη εκδοθεί.
5.Να κατασκευάσουν και να εκτυπώσουν καινούριο ειδοποιητήριο ομαδοποιώντας οφειλές και να χρησιμοποιήσουν την παραγόμενη ταυτότητα οφειλής για να τις εξοφλήσουν.

Επιπρόσθετα, βρίσκονται ήδη σε δοκιμαστικό στάδιο και θα ενεργοποιηθούν το προσεχές χρονικό διάστημα οι ακόλουθες δυνατότητες στους δημότες:
1. Να υποβάλουν αίτημα ηλεκτρονικά για διακανονισμό και ρύθμιση δόσεων οποιασδήποτε οφειλής, καθώς και να λάβουν απάντηση ηλεκτρονικά.
2. Να ειδοποιούνται ηλεκτρονικά, ότι πλησιάζει η ημερομηνία καταβολής της επόμενης δόσης.

Ο Δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, σε δήλωσή του επεσήμανε:
«Ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών και η άμεση εξυπηρέτηση των δημοτών μας μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δήμου Πειραιά, αποτελούσε μια δέσμευση της Δημοτικής Αρχής η οποία έγινε πράξη. Καταφέραμε και δημιουργήσαμε τις προϋποθέσεις, προκειμένου να παρέχουμε σύγχρονες υπηρεσίες στους δημότες μας, με εύκολα και απλά βήματα. Πλέον οι πολίτες μπορούν να συνδέονται από την ιστοσελίδα του Δήμου Πειραιά http://piraeus.gov.gr/ στο οικονομικό σύστημα του Δήμου μέσω taxisnet και να ενημερώνονται για οφειλές, να τακτοποιούν οικονομικές εκκρεμότητες και γενικότερα να απολαμβάνουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικών υπηρεσιών από τον Δήμο Πειραιά. Στόχος μας μέσα από αυτό το ενιαίο και σύγχρονο ηλεκτρονικό περιβάλλον, είναι να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες και να εξυπηρετούνται άμεσα. Χαίρομαι ιδιαίτερα γι΄ αυτές τις καινοτόμες υπηρεσίες και εύχομαι να τις αξιοποιήσουν οι δημότες μας όσο το δυνατόν περισσότερο».

Ο Αντιδήμαρχος Πληροφορικής, Επικοινωνίας, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης κ. Ανδρέας Βεντούρης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Η προσπάθεια διευκόλυνσης των δημοτών μέσω της παροχής καινοτόμων και σύγχρονων υπηρεσιών, συνεχίζεται αμείωτα σε όλα τα επίπεδα. Με σταθερά βήματα, τηρούμε τον σχεδιασμό μας και είμαστε στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο «πακέτο» ηλεκτρονικών υπηρεσιών στους δημότες και δεσμευόμαστε ότι οι σχετικές δυνατότητες θα εμπλουτίζονται συνεχώς. Ο Δήμος Πειραιά είναι πλέον ένας από τους ελάχιστους δήμους σε όλη τη χώρα που προσφέρει ολοκληρωμένα τέτοιου είδους υπηρεσίες. Δεν ήταν εύκολο, αλλά το πιστέψαμε, το σχεδιάσαμε και τα καταφέραμε. Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα».

Η Αντιδήμαρχος Οικονομικών κα Αθηνά Γλύκα-Χαρβαλάκου, σε δήλωσή της τόνισε:
«Στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Πειραιά, που έχει ως πρώτιστο στόχο την εξυπηρέτηση των δημοτών, ξεκινά η διαδικασία ηλεκτρονικής ενημέρωσης των πολιτών για οφειλές που τυχόν έχουν στο Δήμο Πειραιά μέσω του site http://piraeus.gov.gr/. O κάθε ενδιαφερόμενος εφόσον πιστοποιηθεί μέσω του taxisnet αναγράφοντας τους κωδικούς του, έχει δυνατότητα να έχει πλήρη πληροφόρηση για τις βεβαιωμένες οφειλές του, ληξιπρόθεσμες και μη, για την εξόφληση αυτών μέσω της ταυτότητας πληρωμής και για τις ενεργές ρυθμίσεις του που έχουν γίνει από το τμήμα εισπράξεων. Στόχος και μέλημά μας είναι η αποφυγή κάθε μορφής ταλαιπωρίας και αναμονών και η αμεσότητα της ενημέρωσης των ενδιαφερομένων».

eep logo