Renault: Ξεκινά τη μεταφορά καινούριων αυτοκινήτων με κοντέινερ

Για λόγους οικονομίας

Ο γαλλικός γίγαντας της αυτοκινητοβιομηχανίας Renault ξεκίνησε τις μεταφορές ολοκαίνουριων αυτοκινήτων μέσα σε κοντέινερ για να αποφύγει τα απαγορευτικά υψηλά κόστη που συνδέονται με τον τομέα των πλοίων RoRo.

Το κόστος της μεταφοράς αυτοκινήτων μέσω των πλοίων RoRo έχει φτάσει σε επίπεδα ρεκόρ τους τελευταίους 15 μήνες, ενώ το κόστος μεταφοράς με πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει υποχωρήσει από τα υψηλά επίπεδα όλων των εποχών την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ενώ η μεταφορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων με κοντέινερ είναι συνηθισμένη, η μεταφορά καινούριων αυτοκινήτων μέσα σε εμπορευματοκιβώτια είναι σπάνια.

Η Renault Korea Motors μεταφέρει τώρα πολλά από τα αυτοκίνητα SUV XM3 Arkana από το εργοστάσιό της στο Busan μέσα σε κοντέινερ των 40 ποδιών, τα οποία υπάρχει η δυνατότητα να χωρέσουν τρία αυτοκίνητα σε κάθε εμπορευματοκιβώτιο, με το μεσαίο αυτοκίνητο να γέρνει προς τα πάνω γάτε να μπορέσει να χωρέσει και το τρίτο.

Η Renault είπε ότι θα πραγματοποιεί μια αποστολή περίπου 1.500-1.700 αυτοκινήτων Arkana στη Χάβρη της Γαλλίας από το Μπουσάν της Ν.Κορέας κάθε μήνα, ενώ σχεδιάζει να ξεκινήσει να στέλνει καινούργια αυτοκίνητα με κοντέινερ και σε άλλους προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Βελγίου, της Ιταλίας, του Μεξικού και της Αυστραλίας.

Ενώ υπάρχει πλέον ένας αριθμός ρεκόρ σε παραγγελίες πλοίων μεταφοράς αυτοκινήτων, με τους Κινέζους στο προσκήνιο, επί του παρόντος υπάρχει έλλειψη διαθέσιμης μεταφορικής ικανότητας αυτοκινήτων παγκοσμίως, που αντικατοπτρίζεται στο περιβάλλον των αυξανόμενων τιμών.

(e-nautilia.gr)

eep logo