Απαγόρευση εισόδου "γέρικων" πλοίων στα λιμάνια της Ινδίας

Αφορά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια ηλικίας 25 ετών και άνω

Η Ινδία απαγορεύει επίσημα την είσοδο στα ύδατά της σε πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια ηλικίας 25 ετών και άνω.

Ειδικότερα, οι νέοι κανόνες αφορούν σε πλοία νηολογημένα στην Ινδία, ενώ ισχύουν και για ξένα πλοία που εκφορτώνουν σε λιμάνια της χώρας. Ωστόσο η κυβέρνηση έδωσε στα υπάρχοντα πλοία που επηρεάζονται από το νέο ανώτατο όριο άλλα τρία χρόνια χρόνο πλου, ανεξάρτητα από την τρέχουσα ηλικία τους.

"Υπάρχει ανάγκη εκσυγχρονισμού του ινδικού στόλου, ο οποίος απαιτεί εκτενή αναθεώρηση των απαιτήσεων νηολόγησης και διαχείρισης των πλοίων", δήλωσε η Γενική Διεύθυνση Ναυτιλίας (Directorate General Of Shipping), προσθέτοντας ότι "Οι κανόνες ηλικίας θα βοηθήσουν στη διασφάλιση της σταδιακής κατάργησης των ορυκτών καυσίμων των πλοίων και εισαγωγή πλοίων εναλλακτικής/χαμηλής ενεργειακής απόδοσης άνθρακα".

Η κίνηση της κυβέρνησης έχει επίσης σχεδιαστεί για να ενισχύσει τους ναυπηγούς της χώρας, κάτι που η διοίκηση του Narendra Modi ζήτησε να βελτιώσει πολύ τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με τα δεδομένα του MarineTraffic 3.802 tankers και bulkers που κατασκευάστηκαν πριν από το 1998 έφτασαν στην Ινδία το 2022.

Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με την Xclusiv Shipbrokers, η Ινδία είναι υπεύθυνη για το 17% του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου σιδηρομεταλλεύματος (iron ore), το 19% του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου άνθρακα (coal) και το 2% του θαλάσσιου εμπορίου σιτηρών (grain) στον κόσμο. Στη wet αγορά, η Ινδία είναι υπεύθυνη για το 12% του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου αργού πετρελαίου (crude oil) και το 7% του παγκόσμιου εμπορίου προϊόντων πετρελαίου (oil product) δια θαλάσσης.

Ενώ τέλος μια πρόσφατη έκθεση της Allied Shipbroking ανάφερε ότι "Αν και οι διαχειριστές παλαιότερων πλοίων αντιμετωπίζουν απώλεια πρόσβασης μόνο σε μία χώρα, η ανάπτυξη της Ινδίας πρόκειται να κάνει αυτόν τον περιορισμό πιο 'αυστηρό' όσο περνάει ο καιρός".

 maritimees.gr

 

eep logo