Clean Arctic Alliance: Ζητά μέτρα κατά του υποθαλάσσιου θορύβου

Εν όψει της συνεδρίασης του ΙΜΟ για την κατασκευή πλοίων

Η Clean Arctic Alliance ζήτησε, ενόψει της συνεδρίαση της συνεδρίασης της υποεπιτροπής σχεδιασμού και κατασκευής πλοίων του ΙΜΟ από τον Οργανισμό να λάβει μέτρα για την αντιμετώπιση του υποθαλάσσιου θορύβου που προκαλείται από πλοία στην ευαίσθητη αρκτική ζώνη.

Μια προηγούμενη συνεδρίαση του ΙΜΟ, MEPC 76 τον Ιούνιο του 2021, ανέθεσε στην υποεπιτροπή σχεδιασμού και κατασκευής πλοίων (SDC) να αναθεωρήσει τις κατευθυντήριες γραμμές του IMO του 2014 για τη μείωση του υποβρύχιου θορύβου από τη ναυτιλία και να προσδιορίσει τα επόμενα βήματα και ένα πρόγραμμα δράσης για την περαιτέρω πρόληψη και μείωση του υποβρύχιου θορύβου.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης αυτής της εβδομάδας, ένα έγγραφο που υποβλήθηκε από τον Καναδά προτείνει τη σύσταση μιας ομάδας εργασίας κατά τη διάρκεια του SDC 9 για να ολοκληρώσει την αναθεώρηση των κατευθυντήριων γραμμών και να δώσει προτεραιότητα στην ανάπτυξη ενός προγράμματος δράσης για την καλύτερη μείωση του υποβρύχιου θορύβου. Η εργασία αυτή θα μπορούσε στη συνέχεια να παρουσιαστεί στο MEPC 80 τον Ιούλιο του 2023.

Μια έρευνα της εμπορικής ναυτιλιακής βιομηχανίας, που διεξήχθη το 2019 από την Environics Research και το World Maritime University, υπό την επίβλεψη της Transport Canada, του Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου της Αμερικής και του WWF Καναδά, διαπίστωσε ότι ο μη ρυθμιστικός / μη υποχρεωτικός χαρακτήρας των κατευθυντήριων γραμμών ήταν ένα πρωταρχικό εμπόδιο για την υιοθέτηση.

Η SDC 8, που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2022, μια ομάδα εργασίας επιβεβαίωσε αυτά τα ευρήματα όταν συμφώνησε ότι η έλλειψη κανονισμών αποτελούσε βασικό εμπόδιο και περιόριζε την υιοθέτηση των κατευθυντήριων γραμμών.

theseanation.gr

ETEKA_Desktop

eep logo