ΟΛΠ: «Τρέχει» το car terminal!


Προϋπόθεση η ανάπτυξη νέων χώρων στάθμευσης

Με δεδομένο ότι η χωρητικότητα των υφιστάμενων θέσεων στάθμευσης στο car terminal καλύπτεται, κατά κανόνα, έως και κατά 99%, αποτελεί ζωτικής σημασίας ζήτημα η ανάπτυξη νέων θέσεων στάθμευσης. Με αυτή την προϋπόθεση το car terminal είναι έτοιμο να… «τρέξει» ακόμη περισσότερο.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι εργασίες διαμόρφωσης νέου χώρου στον προβλήτα της ΔΕΗ προχωρούν, ενώ απομένει η ενεργοποίηση του επικαιροποιημένου master plan για να προχωρήσουν συνολικά οι σχεδιασμοί.

Τα τελευταία έξι χρόνια, μετά την πώληση της πλειοψηφίας των μετοχών του ΟΛΠ στην COSCO στα μέσα του 2016, οι Σταθμοί Αυτοκινήτων ΟΛΠ εξελίσσονται ραγδαία κρατώντας υψηλά τα επίπεδα ποιότητας εξυπηρέτησης και μηδενικά τα ποσοστά ζημιών. Με συνολική δυναμικότητα διακίνησης 600.000 κινήσεις ετησίως και στις δύο διαχειρίσεις που συνθέτουν το car terminal, οι σταθμοί αυτοκινήτων ΟΛΠ μπορούν να εξυπηρετήσουν μεγαλύτερα φορτία.

Στον κατάλογο των πελατών του car terminal περιλαμβάνονται πλέον οι περισσότερες από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες διακινούν μέσω αυτού περισσότερα από 260.000 οχήματα το χρόνο. Σύμφωνα με τα στοιχεία την τελευταία δεκαετία (2011-2021) τα έσοδα του car terminal κυμαίνονται μεταξύ 12.573.057 ευρώ και 14.126.608 ευρώ ενώ η διακίνηση οχημάτων για την τοπική αγορά κυμαίνεται μεταξύ 100.000 έως και 150.000 «τεμαχίων» με το in transit (μεταφορτώσεις) να κυμαίνεται μεταξύ 300.000 - 450.000 «τεμαχίων».

Το car terminal «φιλοδοξεί» να «ανταγωνιστεί», τηρουμένων των αναλογιών, το container terminal και να διαδραματίσει σημαίνοντα ρόλο στην διακίνηση οχημάτων στις αγορές της Βαλκανικής – αν και όχι αποκλειστικά.

ETEKA_Desktop

eep logo