Τρία νέα πλοία LNG για την Capital Product Partners

capital maritime ship

Εξαγορά των σύγχρονων τάνκερς έναντι 599.5 εκατομμυρίων δολαρίων

Η εισηγμένη στο Nasdaq, ναυτιλιακή εταιρεία Capital Product Partners (CPP), συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη, ανακοίνωσε την εξαγορά τριών σύγχρονων LNG carriers, έναντι 599.5 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα τρία πλοία αναμένεται να είναι περίπου 23% πιο αποδοτικά ενεργειακά σε σύγκριση με το μέσο όρο του στόλου της CPP για το 2020 αναφορικά με τον Ετήσιο Συντελεστή Απόδοσης, όπως επίσης θα μειώσουν περαιτέρω το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας όσον αφορά στις εκπομπές θερμοκηπίου.

Ειδικότερα, πρόκειται για τα "Aristos I", κατασκευής του 2020 και τα "Aristarchos" & "Aristidis I", κατασκευής του 2021 στις γιάρδες του ναυπηγείου Hyundai Heavy Industries. Τα εν λόγω πλοία έχουν χωρητικότητα 174.000 cbm. Τα δύο πρώτα αναμένεται να παραδοθούν στις 15 Σεπτεμβρίου του 2021 και το τρίτο στο τέλος Νοεμβρίου του 2021. Επίσης, τα "Aristos I" & "Aristidis I", είναι ναυλωμένα με την BP Gas Marketing, έως τον Οκτώβριο και τον Δεκέμβριο του 2027 αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι η ναυλώτρια εταιρεία, έχει option επέκτασης της διάρκεια ναύλωσης τους μέχρι τον Οκτώβριο του 2032 και τον Δεκέμβριο του 2032, αντίστοιχα. Όσον αφορά στο "Aristarchos", αυτό είναι ναυλωμένο με την Chenerie Marketing International LLP, έως τον Φεβρουάριο του 2025, με option επέκτασης για δύο ακόμη χρόνια. Αξίζει να αναφερθεί, ότι τα συνολικά έσοδα για την CPP, από τη ναύλωση των τριών πλοίων ανέρχονται σε 391 εκατομμύρια δολάρια, με μέσο όρο υπολειπόμενης διάρκειας ναύλωσης τα 5.6 έτη, όπως επίσης και μέσο ημερήσιο ναύλο στα 67.630 δολάρια. Αξιοσημείωτο είναι ότι με την εξαγορά των τρίων πλοίων, ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου της ναυτιλιακής μειώνεται από τα 10.4 έτη στα 8.8 έτη.

Επιπρόσθετα, η CPP στο πλαίσιο ενίσχυσης και ανάπτυξης του στόλου της έχει option για την παραλάβη τριών ακόμη αδελφών πλοίων με μέση τιμή στα 207.7 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα, με έσοδα από συμφωνίες ναύλωσης ύψους 429 εκατομμύριων δολαρίων και ημερήσιο ναύλο κατά μέσο όρο στα 70.650 δολάρια. Τα συγκεκριμένα πλοία κατασκευάστηκαν το 2021 και είναι ναυλωμένα στις εταιρείες BP, Cheniere & Engie Energy Marketing Singapore Pte Ltd.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Τζέρι Καλογηράτος, σχολίασε μεταξύ άλλων ότι "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ολοκληρώσαμε αυτήν τη συναλλαγή για την απόκτηση των τριών, ολοκαίνουργιων, υψηλών προδιαγραφών LNG, σε μια εποχή όπου η αγορά LNG παρουσιάζει ισχυρές μακροπρόθεσμες προοπτικές.Η εξαγορά αναμένεται να είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις διανεμόμενες ταμειακές ροές και τα κέρδη μας ανά μονάδα, για την ανανέωση του στόλου της εταιρείας, την ενίσχυση των ταμειακών μας ροών, αλλά και τη διαφοροποίηση της πελατειακής μας βάσης.Ταυτόχρονα, είναι ένα εμφατικό βήμα προς τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και αποτελεί μέρος της μετάβασης μας στη ναυτιλία με ουδέτερο άνθρακα".

 maritimes.gr

eep logo