DNV: Υβριδική η νέα κανονικότητα των επιθεωρήσεων

ploio makria 2

Στόχος η ψηφιακή επαλήθευση εκτός ιστότοπου και η στοχευμένη επαλήθευση επιτόπου

Το μέλλον των θαλάσσιων ελέγχων και επιθεωρήσεων θα περιλαμβάνει ένα υβριδικό μείγμα απομακρυσμένης ψηφιακής επαλήθευσης αλλά και επιτόπιων επαληθεύσεων, σύμφωνα με τον νηογνώμονα DNV.

Μιλώντας στο Crew Connect Europe ως μέρος της Maritime Online Series, ο Georg Smefjell, επικεφαλής του Ομίλου Maritime Management Systems του DNV, δήλωσε ότι μια προσέγγιση που συνδυάζει τις δύο μεθόδους θα μπορούσε να ξεκλειδώσει τις βελτιστοποιήσεις αξιοποιώντας το δυναμικό των ψηφιακών εργαλείων και των ανθρώπων.

"Η κατάσταση του κορονοϊού μας επηρέασε καθώς και την υπόλοιπη βιομηχανία και έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να ανταποκριθούμε σε ότι χρειάζεται όταν πρόκειται για επαλήθευση. Από τον Μάρτιο του περασμένου έτους, έχουμε πραγματοποιήσει 130 απομακρυσμένους ελέγχους εταιρειών και 90 απομακρυσμένους ελέγχους πλοίων και αυτός ο αριθμός αυξάνεται", δήλωσε ο Smefjell.Οι πελάτες, οι επιθεωρητές και οι ελεγκτές ήταν θετικοί στα feedback που έδωσαν, αν και οι προκλήσεις παραμένουν στις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και μεταξύ ανθρώπων και μηχανών, δήλωσε ο Smefjell."Δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι για να κάνουμε χρήση των ψηφιακών λύσεων, πρέπει να αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο δυναμικό, το κύριο δυναμικό για ψηφιακές λύσεις - για ψηφιακή επαλήθευση, για βελτιστοποίηση των λειτουργιών - θα είναι με τους εμπλεκόμενους ανθρώπους", δήλωσε ο Smefjell. Η αξιοποίηση των νέων εργαλείων θα σήμαινε τη διατήρηση των ναυτικών και του προσωπικού στην ξηρά να συμμετέχουν στη δημιουργία και την απόδειξη νέων λύσεων, με εμπιστοσύνη προς τις δύο κατευθύνσεις, πρόσθεσε.

"Πιστεύουμε ότι στο μέλλον θα επικεντρωθούμε εκεί που έχει σημασία βάσει της εταιρικής σχέσης, με βάση την ικανότητα μας να έχουμε κοινόχρηστους δείκτες απόδοσης, ορατούς, αξιόπιστους και την ικανότητα μας να στοχεύουμε σε αυτούς σύμφωνα με τις απαιτήσεις, " είπε ο Smefjell. Η επεξεργασία και η ανάλυση πληροφοριών μπορεί να απαιτήσει την αποστολή δεδομένων στην ξηρά, αλλά το κλειδί είναι να διασφαλιστεί ότι οι εργασίες εκτελούνται εκεί όπου είναι πιο αποτελεσματικές, είτε είναι επί του πλοίου είτε στην ξηρά.

Το νέο φυσιολογικό απαιτεί εμπιστοσύνη στις πληροφορίες και τους συνεργάτες, με κοινούς στόχους. Οι διεθνείς κανονισμοί θα είναι το κλειδί. "Και τότε πρέπει να βρούμε και να εντοπίσουμε δείκτες απόδοσης που να είναι αποτελεσματικοί, ώστε τα ενδιαφερόμενα μέρη, ιδίως οι ενδιαφερόμενοι που έχουμε, είτε είναι σημαίες κρατών και λιμένες κρατών από την πλευρά της επιβολής, είτε εάν είναι ιδιοκτήτες φορτίου, εταιρείες ελέγχου, πελάτες διαφορετικών ειδών από την άλλη πλευρά - τότε το νέο φυσιολογικό εξαρτάται από την ικανότητά μας να συλλέγουμε, να επισημαίνουμε, να αναλύουμε, να μοιραζόμαστε και να χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες", δήλωσε ο Smefjell.

Οι συνεχιζόμενες συζητήσεις στο IMO, το IACS και το ILO θα καθορίσουν τη μελλοντική αποδοχή της ψηφιακής επαλήθευσης. Η αποτελεσματικότητα της πιστοποίησης βάσει κινδύνου θα βασιστεί στην ικανότητα του κλάδου να μοιράζεται πληροφορίες σχετικά με τις επιδόσεις τόσο θετικές όσο και αρνητικές, δήλωσε ο Smefjell.

"Πιστεύουμε ότι η νέα κανονικότητα πρόκειται να είναι μια υβριδική λύση, με ψηφιακή απομακρυσμένη και επιτόπια επαλήθευση. Αυτό θα εξαρτηθεί από τις συνεργασίες για τον χειρισμό ρόλων και την επίτευξη των στόχων, την ικανότητα μας να έχουμε πρόσβαση σε αξιόπιστες και αποτελεσματικές πληροφορίες και την ικανότητα συλλογής και επισήμανσης δεικτών σε σχέση με τις απαιτήσεις. Η ψηφιακή επαλήθευση εκτός ιστότοπου και η στοχευμένη επαλήθευση επιτόπου θα είναι ο στόχος μας ", δήλωσε ο Smefjell.

maritimes.gr

eep logo