Η MSC πλησιάζει τη MAERSK, «μαζί» Cosco και CMA CGM
Μεγάλες διακυμάνσεις έχει φέρει η πανδημία στο θαλάσσιο εμπόριο.
Μπορεί την πρώτη περίοδο εκδήλωσης της πανδημίας να παρουσιάστηκε το φαινόμενο των κενών εμπορευματοκιβωτίων και της μειωμένης χωρητικότητας, ωστόσο προς τα τέλη του 2020 η κατάσταση αντιστράφηκε πλήρως: αύξηση ναύλων, δυσεύρετα εμπορευματοκιβώτια, συμφόρηση σε συγκεκριμένα λιμάνια.
Σύμφωνα με την Alphaliner, τα μερίδια αγοράς στους liners έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
Στην 1η θέση παραμένει η MAERSK με 16,9%, δεύτερη είναι η MSC με 16% και τρίτη η Cosco μαζί με την CMA CGM με 12,4% και πέμπτη η Hapag – Lloyd με 7,3%.
Τα ανωτέρω ποσοστά έχουν και ελληνική προέκταση, καθώς η Cosco είναι ο μεγαλομέτοχος του ΟΛΠ και η CMA CGM μέτοχος του ΟΛΘ.
metaforespress.gr