Διπλό «χτύπημα» στη second hand αγορά των bulk cariers

bulk carrier

Aπό δυο ναυτιλιακές εταιρείες με έδρα την Ελλάδα

Διπλό «χτύπημα» στη second hand αγορά των bulk cariers από δυο ναυτιλιακές εταιρείες με έδρα την Ελλάδα κατέγραψε σε πρόσφατο report ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermodal.

Ειδικότερα η Blue Planet της οικογένειας Απόδιακου με καταγωγή από τη Χίο, απέκτησε (resale) τα ultramax Νanton Xiangyu ZZ096, 63.500 dwt (έτους ναυπήγησης 2020) με 4Χ35 cranes αντί 22,25 εκατ. δολ και το επίσης ultramax Nanton Xiangyu TB1505, 63.500 dwt (έτους ναυπήγησης 2019) με 4X35t CRANES αντί 22,25 εκατ. δολ

Η Blue Planet, ιδρύθηκε το 1996 και ελέγχει ένα στόλο από 14 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (supramax, ultramax και kamsarmax).

Στο στόλο της εταιρείας περιλαμβάνεται και το πλοίο Afros, μεταφορικής ικανότητας 64.000 dwt, στο οποίο έχει εγκατασταθεί το σύστημα πρόωσης με στροφεία Flettner Rotor technology της «Anemoi Marine Technologies Ltd» με έδρα το Λονδίνο. Το σύστημα αξιοποιεί την αιολική ενέργεια για την υποβοήθηση της πρόωσης του πλοίου βελτιώνοντας την αποδοτικότητά του, μειώνοντας την κατανάλωση των καυσίμων και ταυτόχρονα μειώνοντας τα κόστη λειτουργίας. Παράλληλα μειώνονται και οι εκπεμπόμενοι ρύποι λόγω της μικρότερης κατανάλωσης καυσίμων.

Το άλλο «χτύπημα» ήρθε από την Erasmus Shipinvest μία διεθνή εταιρεία με έδρα την Ελλάδα. Η Erasmus απέκτησε το handysize Sharpnes, 35.510 dwt και έτους ναυπήγησης το 2015 αντί 13 εκατ. δολ και το αδελφό του handysize Swiftnes επίσης αντί 13 εκατ. δολ. H Erasmus Shipinvest B.V. (ESI) ιδρύθηκε στην Ολλανδία το 2010, με γραφεία στην Ολλανδία την Ελλάδα και την Κίνα.

mononews.gr

Pin It

menoumespiti