«Πράσινα» τα νέα κρουαζιερόπλοια

cruiseships leaving

Ο υπό ναυπήγηση στόλος έχει επιλέξει υβριδικές προώσεις με συνδυασμό LNG και ηλεκτρικής ενέργειας 

«Αδιάφορο» αφήνει στην συντριπτική του πλειοψηφία τον τομέα της επιβατηγού ναυτιλίας και δη της κρουαζιέρας το θέμα των scrubber που έχει σχεδόν διχάσει άλλους ναυτιλιακούς τομείς.

Αιτία το γεγονός ότι στο σύνολό του ο υπό ναυπήγηση ευρισκόμενος στόλος κρουαζιερόπλοιων έχει επιλέξει υβριδικές προώσεις με συνδυασμό LNG και ηλεκτρικής ενέργειας αλλά έχει προβλέψει επίσης και για την επαναφόρτιση των μπαταριών των πλοίων σε ορισμένα λιμάνια.
Στο σύνολό τους οι νέες ναυπηγήσεις , που θα παραδοθούν την προσεχή διετία και εντεύθεν, έχουν υιοθετήσει τις τελευταίες προτάσεις της ναυπηγικής τεχνολογίας για την βελτίωση της υδροδυναμικής των σκαφών γεγονός που έχει σαν αποτέλεσμα τη μείωση της χρήσης των απαιτούμενων καυσίμων και άρα των εκπεμπόμενων ρύπων αλλά και μία σειρά άλλα μέτρα που μειώνουν τις ενεργοβόρες απαιτήσεις των χώρων ενδιαίτησης.

Να σημειωθεί ότι από το 2015 και εδώ ο τομέας της κρουαζιέρας έχει υιοθετήσει τεχνολογίες και χρησιμοποιήσει καύσιμα σε ζώνες ειδικών προδιαγραφών για αέριους ρύπους. ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις ειδικών ο υφιστάμενος στόλος προσεχώς θα χρησιμοποιήσει τις εξελιγμένες μορφές καυσίμων στις περιπτώσεις που δεν γίνουν μετασκευές για παράλληλη χρήση LNG, αλλά και άλλες τεχνολογικές προτάσεις που είναι υπό επεξεργασία και αφορούν στις σύγχρονες μορφές καυσίμων μεταξύ των οποίων και το υδρογόνο.

Πηγή: theseanation.gr

eep logo