Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα πλοία, δείγμα της προσαρμοστικότητάς τους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου ναυτιλιακού στερεώματος. Υπό αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Intermodal, την περασμένη εβδομάδα τοποθετήθηκαν μαζικές παραγγελίες για νεότευκτα από πέντε εταιρείες ελληνικών συμφερόντων.
Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη παραγγελία τοποθέτησε η Efnav Company και αφορούσε τη ναυπήγηση έξι Kamsarmax bulk carriers, χωρητικότητας 82.000 dwt. Τα συγκεκριμένα θα κατασκευαστούν στην Κίνα από τη Hengli Shipbuilding, έναντι $35 εκατ. ανά πλοίο.
Στο ίδιο ναυπηγείο τοποθέτησε παραγγελία και η Eastern Mediterranean Maritime (Eastmed). Η εν λόγω παραγγελία αφορά την κατασκευή τεσσάρων Kamsarmax bulk carriers, χωρητικότητας 82.000 dwt, έναντι $35 εκατ. ανά πλοίο.
Παράλληλα, η Capital προέβη στην παραγγελία δύο Capesize bulk carriers, χωρητικότητας 180.000 dwt, στο ναυπηγείο Hengli Shipbuilding. Το κόστος κατασκευής ανέρχεται στα $75 εκατ. ανά πλοίο.
Αντίστοιχη παραγγελία για ένα Capesize bulk carrier, χωρητικότητας 180.000 dwt, τοποθέτησε και η Seanergy στο ίδιο ναυπηγείο.
Τέλος, η JHI Steamship προχώρησε σε παραγγελία δύο Aframax δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 115.000 dwt. Τα συγκεκριμένα πλοία θα κατασκευαστούν στη Νότια Κορέα από την K Shipbuilding, έναντι $75 εκατ. ανά πλοίο, με τη συμφωνία να περιλαμβάνει δικαίωμα προαίρεσης για ακόμα ένα δεξαμενόπλοιο.
Πηγή: Intermodal
