Παραμύθια δίχως δράκο για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης!

dragon fire

Για γέλια φαίνεται να είναι μια σειρά από δημοσιεύματα που αφορούν τον διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ. Μετά τις «περίεργες» δηλώσεις του Αμερικάνου Πρέσβη, που όψιμα έθεσε ζήτημα για την προέλευση κεφαλαίων της κοινοπραξίας που πλειοδότησε για τον ΟΛΘ, είχαμε δημοσιεύματα που υποστήριζαν πως δήθεν υπάρχει πρόβλημα στη σύνθεση της συγκεκριμένης κοινοπραξίας. Εν τω μεταξύ και άλλο δημοσίευμα αναφερόταν στο φανταστικό σενάριο ότι το σχήμα που εκπροσωπεί τα συμφέροντα Σαββίδη έχει προτεραιότητα στην αγορά του μετοχικού κεφαλαίου (άνω του 40%) το οποίο κατέχει το γερμανικό fund που σήμερα αποτελεί τον κυρίαρχο μέτοχο της κοινοπραξίας.
Μόνο που, όπως γνωρίζει το portent, και αυτό δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Για την ακρίβεια, ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Είναι η Terminal Link γαλλο-κινέζικη εταιρεία (με πλειοψηφούσα την γαλλική CGM) που έχει το δικαίωμα «first refusal», της πρώτης άρνησης δηλαδή, για την αγορά των μετοχών του γερμανικού fund, όποτε και αν συμβεί κάτι τέτοιο. Με απλά λόγια δηλαδή, είναι η Terminal Link εκείνη που, αν θέλει, μπορεί κάποια στιγμή να βρεθεί να ελέγχει την πλειοψηφία του 67% του ΟΛΘ, το οποίο παραχωρείται στην πολυεθνική κοινοπραξία που πλειοδότησε στον πρόσφατο διαγωνισμό.
Το παραμύθι πάντως, θα μπορούσε να έχει κι έναν… δράκο. Κι αυτό γιατί στο σχήμα που κέρδισε τον διαγωνισμό του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ηγείται ένας γνωστός Πειραιώτης τεχνοκράτης, ο οποίος έχει προλάβει να αφήσει το στίγμα του κατά το παρελθόν, τόσο στον ΟΛΘ, όσο και στον ΟΛΠ.