Νέα δυναμική αποκτά ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ καθώς ο γαλλικός "κολοσσός" CMA CGM S.A δια της θυγατρικής της Terminal Link συμφώνησε να συμμετάσχει στον διαγωνισμό για την πώληση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) του σε κοινοπρακτικό σχήμα με την Deutsche Invest Equity Partners (DIEP).
Στο σχήμα μετέχει και ο όμιλος Ιβάν Σαββίδη.
Η κίνηση αλλάζει πολλές παραμέτρους καθώς η Terminal Link ελέγχεται κατά 51% από τους Γάλλους ενώ το 49% κατέχει η China Merchants Holdings International (CMHI), ο μεγαλύτερος κρατικός διαχειριστής λιμένων της Κίνας. H CMHI και η Cosco (που ελέγχει πλέον τον ΟΛΠ) είχαν από κοινού εξαγοράσει το 2015 τον τερματικό σταθμό Kumport στην ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης.
Το διαγωνισμό διεκδικούν επίσης η Dubai Ports World (DP World), Mitsui & Co. Ltd αλλά και η International Container Terminal Services. Μάλιστα έγινε γνωστό ότι οι εταιρείες αυτές φέρονται να είναι εκείνες που ζητούν τώρα νέα αναβολή για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών γεγονός που έχει θορυβήσει τις παραγωγικές τάξεις της Β. Ελλάδος κύκλοι των οποίων θεωρούν ότι ο διαγωνισμός «σέρνεται» και απαξιώνει το λιμάνι.
Τέλος να σημειωθεί ότι στο διαγωνισμό συμμετέχουν ακόμα η APM Terminals, η Duferco Participations Holding, οι ρώσικοι σιδηρόδρομοι Russian Railways JSC, η τουρκική Yilport Holding και η ΓΕΚ Τέρνα.