Ξαφνική ζήτηση για ξενοδοχεία στον Πειραιά!

pagoda limani

Μεγάλοι Όμιλοι «ψάχνονται» στο λιμάνι και την πόλη…

Για όσους παρακολουθούν την κτηματαγορά, δεν αποτελεί είδηση, αλλά για τους περισσότερους είναι όντως ενδιαφέρον. Ο Πειραιάς αποτελεί αίφνης σημείο τουριστικού ενδιαφέροντος κι ως εκ τούτου «στόχο» μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων.

Πριν από λίγες ημέρες, όπως το Portnet είναι σε θέση να γνωρίζει, εκπρόσωποι μεγάλου γραφείου Real Estate, με έδρα το Τελ Αβίβ, βρέθηκαν στον Πειραιά, ανιχνεύοντας επενδυτικές ευκαιρίες στην πόλη, με έμφαση σε κτίρια που μπορούν να μετατραπούν σε Boutique Hotel στο κέντρο, ή και κοντά στο λιμάνι.
Επιπλέον, η ίδια γραμμή πληροφόρησης αναφέρει πως μεγάλη Αλυσίδα Ξενοδοχειακών Συγκροτημάτων έχει ήδη τοποθετηθεί, αγοράζοντας σχετικά παλιές οικοδομές, λίγο από την πλατεία Ιπποδαμείας, με στόχο μέσα σε δυο χρόνια να τις μετατρέψει σε ξενοδοχείο.

Στο παραπάνω πλαίσιο πρέπει να προστεθεί η ήδη δημοσιοποιημένη επιλογή της παλαιάς Πειραϊκής οικογένειας Μεταξά να μετατρέψει δύο κτίρια γραφείων και αποθηκών ιδιοκτησίας της, που βρίσκονται δίπλα στον Σταθμό του ΗΣΑΠ στο λιμάνι, σε ξενοδοχείο.

Και σε όλα τα παραπάνω, πρέπει φυσικά να υπογραμμίσει κανείς την ήδη γνωστή πρόθεση του ΟΛΠ να μετατρέψει τις αποθήκες του, στην Ακτή Βασιλειάδη, σε τουλάχιστον δύο ξενοδοχεία πολυτελείας. Επιπλέον δε ο ΟΛΠ προτίθεται, όπως είναι γνωστό, να δημιουργήσει ένα εμπορικό κέντρο ανοιχτό στους τουρίστες της κρουαζιέρας, αλλά και στους πολίτες του Πειραιά, στην ευρύτερη περιοχή που ορίζεται από το Παλατάκι έως τον Άγιο Βασίλη, αλλά και να αξιοποιήσει την «Παγόδα».

Σε όλα τα παραπάνω, πρέπει να προστεθεί βεβαίως η επένδυση-ανάπλαση των βιομηχανικών κτιρίων της «Παπαστράτος», στον Άγιο Διονύσιο, περιοχή που βρίσκεται «μια ανάσα» από τον υπό διαμόρφωση μεγάλο συγκοινωνιακό κόμβο – έναν από τους μεγαλύτερους της Ευρώπης – που δημιουργείται στο λιμάνι του Πειραιά. Εκεί, δίπλα στον υφιστάμενο σταθμό του ΗΣΑΠ, απέναντι από τις βασικές Πύλες της ακτοπλοΐας και την αφετηρία του Προαστιακού, αναμένεται να λειτουργήσει τόσο το τραμ, όσο – και κυριότερο – τα επόμενα χρόνια και ο σταθμός του Μετρό, που θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο Αθηνών.

Ο συνδυασμός των παραπάνω επενδυτικών πρωτοβουλιών, αναπτυξιακών κινήσεων και σχετικών αναζητήσεων καθιστά προφανέστατα την επόμενη διετία 2018-2019, κομβικής σημασίας περίοδο για την «μεταμόρφωση» της πόλης. Ένα στοίχημα, που ο ίδιος ο Δήμος Πειραιά, η δημοτική του αρχή και οι θεσμικοί φορείς του καλούνται να κερδίσουν. -

 

cotommatae