Portnet - Η Πρώτη Πύλη για την Ναυτιλία και τον Πειραιά

Tue25042017

Last updateMon, 24 Apr 2017 9pm

Notice
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τα Λιπάσματα

kasimati nina white

Της Νίνας Κασιμάτη*   Όσοι έχουμε μεγαλώσει στο Πέραμα και το Κερατσίνι, γνωρίζουμε πόσο συνδεδεμένοι είμαστε με το θαλάσσιο μέτωπο, και πώς διαπλάστηκε η κοινωνία μας εδώ σε σχέση με εκείνο. Είμαστε μεγαλωμένοι με το αίτημα, την ανάγκη και τους αγώνες να ανακτηθεί η άμεση πρόσβαση σε αυτό και να αξιοποιηθεί.  Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι εκείνη που προήγαγε την πολιτική της ιδιωτικοποίησης. Όμως στο πλαίσιο του αναγκαίου συμβιβασμού που έκανε τον Αύγουστο του 2015 είναι εκείνη που διαφοροποίησε επί τα βελτίω τη Συμβαση Παραχώρησης ακριβώς στο πνεύμα αυτών των διεκδικήσεων. Δεν θα πρέπει κανείς να ξεχνάει ότι ήταν ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας που δεσμεύτηκε στους πολίτες της Β’ Πειραιά για την απόδοση του θαλάσσιου μετώπου, ενάντια στην τσιμεντοποίηση της περιοχής των Λιπασμάτων. Κατόπιν διαπραγματεύτηκε και ο ίδιος ακόμα αυτές τις εξαιρέσεις.  Η δέσμευση του Πρωθυπουργού τηρήθηκε και υλοποιήθηκε αφ’ενός με το νόμο 4342/2015 που ψηφίσαμε, όπου προβλέφθηκε η οργανωμένη πολεοδομική ανασυγκρότηση - ανάπτυξη στο παραλιακό μέτωπο των 640 στρεμμάτων, ακυρώνοντας προηγούμενες προβλέψεις για τη χωροθέτηση και εγκατάσταση βιομηχανικών χρήσεων, αφ’ετέρου με το ν. 4404/2016 που ψηφίσαμε δτη συνέχεια αποδόθηκε η περιοχή των «Λιπασμάτων», καθώς και εξαιρέθηκαν από τη Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΠΑ.Ε. άλλες εκτάσεις σε Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Πέραμα, Σαλαμίνα και Πειραιά, όπως το Καστράκι, το Λιμανάκι των Ερασιτεχνών Αλιέων, ο Αρμός, τα Ναυπηγεία Περάματος, ο Αρχαιολογικός χώρος της Κυνόσουρας κ.α. Η Β’ Πειραιά που έχει πληγεί πολυεπίπεδα από την κρίση, υποστηρίζεται από τον Πρωθυπουργό και της Κυβέρνηση, ώστε να ανακουφιστούν οι πολίτες, με παρεμβάσεις που έχουν ήδη δρομολογηθεί στις κοινωνικές υποδομές, με τα προγράμματα καταπολέμησης της ανεργίας σε Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Σαλαμίνα, Πέραμα, Κορυδαλλό, Νίκαια και Ρέντη, με την ολοκλήρωση μεγάλων έργων όπως το Μετρό που θα παραδοθεί στις αρχές του 2019, το Τραμ, καθώς και με νέες παραχωρήσεις εκτάσεων, η αξιοποίηση των οποίων θα αλλάξει την εικόνα των πόλεων αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής. Γι'αυτόν το λόγο καλωσορίζουμε την πολιτική βούληση και τις ενέργειες του Υπουργείου Ναυτιλίας, που και με την προηγούμενη ηγεσία του, έχει συνταχθεί σε αυτήν την προσπάθεια υποστήριξης της περιοχής και βελτίωσης της ζωής των πολιτών. Για την εκπλήρωση αυτής της δέσμευσης, πρέπει να είμαστε πρακτικοί. Όπως είπαμε και προχθες κατά τη διάρκεια της σχετικής επίκαιρης ερώτησής που μου απαντήσατε στη Βουλή, είναι επιτακτική ανάγκη άμεσης έκδοσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης. Άρα κύριε υπουργέ, αφού εσείς την έχετε ήδη υπογράψει όπως μας είπατε, πρέπει τώρα να υπογραφεί από τους Υπουργούς Οικονομικών και Περιβάλλοντος-Ενέργειας. Γιατί χωρίς την ΚΥΑ που ρυθμίζει τη χρονική διάρκεια και τους όρους της απόδοσης, δεν μπορεί να προχωρήσει συντεταγμένα η ανάπλαση της περιοχής των «Λιπασμάτων», δηλαδή να υπάρξει ολοκληρωμένος σχεδιασμός και να δημοπρατηθεί έργο. Όσον αφορά δε στους υπόλοιπους εξαιρούμενους χώρους και εκτάσεις σε Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Σαλαμίνα και Πειραιά, θα πρέπει οι όποιες τυπικές εκκρεμότητες υπάρχουν και από πλευράς Τοπικής Αυτοδιοίκησης να διευθετηθούν άμεσα, προκειμένου να καταστεί δυνατή η νομοθέτηση της απόδοσης στους δήμους, και τελικά στους πολίτες (...)"   * Η τοποθέτηση της βουλευτού ΣΥΡΙΖΑ στην Β’ Πειραιά, κατά την πρόσφατη σύσκεψη στο υπ. Ναυτιλίας, για την παραχώρηση των Λιπασμάτων και των άλλων χώρων του λιμανιού που εξαιρούνται από την πώληση του ΟΛΠ,στους δήμους του Πειραιά 

Της Νίνας Κασιμάτη*

Όσοι έχουμε μεγαλώσει στο Πέραμα και το Κερατσίνι, γνωρίζουμε πόσο συνδεδεμένοι είμαστε με το θαλάσσιο μέτωπο

και πώς διαπλάστηκε η κοινωνία μας εδώ σε σχέση με εκείνο. Είμαστε μεγαλωμένοι με το αίτημα, την ανάγκη και τους αγώνες να ανακτηθεί η άμεση πρόσβαση σε αυτό και να αξιοποιηθεί. 

Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι εκείνη που προήγαγε την πολιτική της ιδιωτικοποίησης. Όμως στο πλαίσιο του αναγκαίου συμβιβασμού που έκανε τον Αύγουστο του 2015 είναι εκείνη που διαφοροποίησε επί τα βελτίω τη Συμβαση Παραχώρησης ακριβώς στο πνεύμα αυτών των διεκδικήσεων.

Δεν θα πρέπει κανείς να ξεχνάει ότι ήταν ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας που δεσμεύτηκε στους πολίτες της Β’ Πειραιά για την απόδοση του θαλάσσιου μετώπου, ενάντια στην τσιμεντοποίηση της περιοχής των Λιπασμάτων. Κατόπιν διαπραγματεύτηκε και ο ίδιος ακόμα αυτές τις εξαιρέσεις. 

Η δέσμευση του Πρωθυπουργού τηρήθηκε και υλοποιήθηκε αφ’ενός με το νόμο 4342/2015 που ψηφίσαμε, όπου προβλέφθηκε η οργανωμένη πολεοδομική ανασυγκρότηση - ανάπτυξη στο παραλιακό μέτωπο των 640 στρεμμάτων, ακυρώνοντας προηγούμενες προβλέψεις για τη χωροθέτηση και εγκατάσταση βιομηχανικών χρήσεων, αφ’ετέρου με το ν. 4404/2016 που ψηφίσαμε δτη συνέχεια αποδόθηκε η περιοχή των «Λιπασμάτων», καθώς και εξαιρέθηκαν από τη Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΠΑ.Ε. άλλες εκτάσεις σε Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Πέραμα, Σαλαμίνα και Πειραιά, όπως το Καστράκι, το Λιμανάκι των Ερασιτεχνών Αλιέων, ο Αρμός, τα Ναυπηγεία Περάματος, ο Αρχαιολογικός χώρος της Κυνόσουρας κ.α.

Η Β’ Πειραιά που έχει πληγεί πολυεπίπεδα από την κρίση, υποστηρίζεται από τον Πρωθυπουργό και της Κυβέρνηση, ώστε να ανακουφιστούν οι πολίτες, με παρεμβάσεις που έχουν ήδη δρομολογηθεί στις κοινωνικές υποδομές, με τα προγράμματα καταπολέμησης της ανεργίας σε Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Σαλαμίνα, Πέραμα, Κορυδαλλό, Νίκαια και Ρέντη, με την ολοκλήρωση μεγάλων έργων όπως το Μετρό που θα παραδοθεί στις αρχές του 2019, το Τραμ, καθώς και με νέες παραχωρήσεις εκτάσεων, η αξιοποίηση των οποίων θα αλλάξει την εικόνα των πόλεων αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής. Γι'αυτόν το λόγο καλωσορίζουμε την πολιτική βούληση και τις ενέργειες του Υπουργείου Ναυτιλίας, που και με την προηγούμενη ηγεσία του, έχει συνταχθεί σε αυτήν την προσπάθεια υποστήριξης της περιοχής και βελτίωσης της ζωής των πολιτών.

Για την εκπλήρωση αυτής της δέσμευσης, πρέπει να είμαστε πρακτικοί. Όπως είπαμε και προχθες κατά τη διάρκεια της σχετικής επίκαιρης ερώτησής που μου απαντήσατε στη Βουλή, είναι επιτακτική ανάγκη άμεσης έκδοσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης. Άρα κύριε υπουργέ, αφού εσείς την έχετε ήδη υπογράψει όπως μας είπατε, πρέπει τώρα να υπογραφεί από τους Υπουργούς Οικονομικών και Περιβάλλοντος-Ενέργειας. Γιατί χωρίς την ΚΥΑ που ρυθμίζει τη χρονική διάρκεια και τους όρους της απόδοσης, δεν μπορεί να προχωρήσει συντεταγμένα η ανάπλαση της περιοχής των «Λιπασμάτων», δηλαδή να υπάρξει ολοκληρωμένος σχεδιασμός και να δημοπρατηθεί έργο.

Όσον αφορά δε στους υπόλοιπους εξαιρούμενους χώρους και εκτάσεις σε Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Σαλαμίνα και Πειραιά, θα πρέπει οι όποιες τυπικές εκκρεμότητες υπάρχουν και από πλευράς Τοπικής Αυτοδιοίκησης να διευθετηθούν άμεσα, προκειμένου να καταστεί δυνατή η νομοθέτηση της απόδοσης στους δήμους, και τελικά στους πολίτες (...)"

* Η τοποθέτηση της βουλευτού ΣΥΡΙΖΑ στην Β’ Πειραιά, κατά την πρόσφατη σύσκεψη στο υπ. Ναυτιλίας, για την παραχώρηση των Λιπασμάτων και των άλλων χώρων του λιμανιού που εξαιρούνται από την πώληση του ΟΛΠ, στους δήμους του Πειραιά 

 

Της Νίνας Κασιμάτη*   Όσοι έχουμε μεγαλώσει στο Πέραμα και το Κερατσίνι, γνωρίζουμε πόσο συνδεδεμένοι είμαστε με το θαλάσσιο μέτωπο, και πώς διαπλάστηκε η κοινωνία μας εδώ σε σχέση με εκείνο. Είμαστε μεγαλωμένοι με το αίτημα, την ανάγκη και τους αγώνες να ανακτηθεί η άμεση πρόσβαση σε αυτό και να αξιοποιηθεί.  Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι εκείνη που προήγαγε την πολιτική της ιδιωτικοποίησης. Όμως στο πλαίσιο του αναγκαίου συμβιβασμού που έκανε τον Αύγουστο του 2015 είναι εκείνη που διαφοροποίησε επί τα βελτίω τη Συμβαση Παραχώρησης ακριβώς στο πνεύμα αυτών των διεκδικήσεων. Δεν θα πρέπει κανείς να ξεχνάει ότι ήταν ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας που δεσμεύτηκε στους πολίτες της Β’ Πειραιά για την απόδοση του θαλάσσιου μετώπου, ενάντια στην τσιμεντοποίηση της περιοχής των Λιπασμάτων. Κατόπιν διαπραγματεύτηκε και ο ίδιος ακόμα αυτές τις εξαιρέσεις.  Η δέσμευση του Πρωθυπουργού τηρήθηκε και υλοποιήθηκε αφ’ενός με το νόμο 4342/2015 που ψηφίσαμε, όπου προβλέφθηκε η οργανωμένη πολεοδομική ανασυγκρότηση - ανάπτυξη στο παραλιακό μέτωπο των 640 στρεμμάτων, ακυρώνοντας προηγούμενες προβλέψεις για τη χωροθέτηση και εγκατάσταση βιομηχανικών χρήσεων, αφ’ετέρου με το ν. 4404/2016 που ψηφίσαμε δτη συνέχεια αποδόθηκε η περιοχή των «Λιπασμάτων», καθώς και εξαιρέθηκαν από τη Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΠΑ.Ε. άλλες εκτάσεις σε Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Πέραμα, Σαλαμίνα και Πειραιά, όπως το Καστράκι, το Λιμανάκι των Ερασιτεχνών Αλιέων, ο Αρμός, τα Ναυπηγεία Περάματος, ο Αρχαιολογικός χώρος της Κυνόσουρας κ.α. Η Β’ Πειραιά που έχει πληγεί πολυεπίπεδα από την κρίση, υποστηρίζεται από τον Πρωθυπουργό και της Κυβέρνηση, ώστε να ανακουφιστούν οι πολίτες, με παρεμβάσεις που έχουν ήδη δρομολογηθεί στις κοινωνικές υποδομές, με τα προγράμματα καταπολέμησης της ανεργίας σε Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Σαλαμίνα, Πέραμα, Κορυδαλλό, Νίκαια και Ρέντη, με την ολοκλήρωση μεγάλων έργων όπως το Μετρό που θα παραδοθεί στις αρχές του 2019, το Τραμ, καθώς και με νέες παραχωρήσεις εκτάσεων, η αξιοποίηση των οποίων θα αλλάξει την εικόνα των πόλεων αναβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής. Γι'αυτόν το λόγο καλωσορίζουμε την πολιτική βούληση και τις ενέργειες του Υπουργείου Ναυτιλίας, που και με την προηγούμενη ηγεσία του, έχει συνταχθεί σε αυτήν την προσπάθεια υποστήριξης της περιοχής και βελτίωσης της ζωής των πολιτών. Για την εκπλήρωση αυτής της δέσμευσης, πρέπει να είμαστε πρακτικοί. Όπως είπαμε και προχθες κατά τη διάρκεια της σχετικής επίκαιρης ερώτησής που μου απαντήσατε στη Βουλή, είναι επιτακτική ανάγκη άμεσης έκδοσης της Κοινής Υπουργικής Απόφασης. Άρα κύριε υπουργέ, αφού εσείς την έχετε ήδη υπογράψει όπως μας είπατε, πρέπει τώρα να υπογραφεί από τους Υπουργούς Οικονομικών και Περιβάλλοντος-Ενέργειας. Γιατί χωρίς την ΚΥΑ που ρυθμίζει τη χρονική διάρκεια και τους όρους της απόδοσης, δεν μπορεί να προχωρήσει συντεταγμένα η ανάπλαση της περιοχής των «Λιπασμάτων», δηλαδή να υπάρξει ολοκληρωμένος σχεδιασμός και να δημοπρατηθεί έργο. Όσον αφορά δε στους υπόλοιπους εξαιρούμενους χώρους και εκτάσεις σε Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Σαλαμίνα και Πειραιά, θα πρέπει οι όποιες τυπικές εκκρεμότητες υπάρχουν και από πλευράς Τοπικής Αυτοδιοίκησης να διευθετηθούν άμεσα, προκειμένου να καταστεί δυνατή η νομοθέτηση της απόδοσης στους δήμους, και τελικά στους πολίτες (...)"   * Η τοποθέτηση της βουλευτού ΣΥΡΙΖΑ στην Β’ Πειραιά, κατά την πρόσφατη σύσκεψη στο υπ. Ναυτιλίας, για την παραχώρηση των Λιπασμάτων και των άλλων χώρων του λιμανιού που εξαιρούνται από την πώληση του ΟΛΠ,στους δήμους του Πειραιά 

 

21 Apr 2017 00:09
50 χρόνια από το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967

της Εύης Καρακώστα

21 Απριλίου 1967 - Η Βουλή των Ελλήνων περικυκλωμένη απο τεθωρακισμένα του στρατού.

Read more...
17 Apr 2017 19:45
Αυτή είναι η μεγάλη πρόκληση!

του Ζαχαρία Ζούπη

Το Πάσχα πέρασε, μπήκαμε πια στους συνηθισμένους ρυθμούς και επιστρέφουν πια οι θεσμοί για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης.

Read more...
14 Apr 2017 14:53
Ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τα Λιπάσματα

Της Νίνας Κασιμάτη*   Όσοι έχουμε μεγαλώσει στο Πέραμα και το Κερατσίνι, γνωρίζουμε πόσο συνδεδεμένοι είμαστε με το θαλάσσιο μέτωπο, και πώς διαπλάστηκε η κοινωνία μας εδώ σε σχέση με εκείνο. Είμαστε μεγαλωμένοι με το αίτημα, την ανάγκη και τους αγώνες να ανακτηθεί η άμεση πρόσβαση σε αυτό [ ... ]

Read more...
12 Apr 2017 21:02
Το ελληνικό εμπόριο πιστεύει στην Ανάσταση του Κυρίου, αλλά όχι και της αγοράς

Του Βασίλη Κορκίδη

Παρά τη καταρχήν συμφωνία της κυβέρνησης με τους θεσμούς στο E.G. της 7ης Απριλίου στη Μάλτα, η αναβλητικότητα της αξιολόγησης επί πέντε μήνες έχει δημιουργήσει μία έντονη αβεβαιότητα και ανασφάλεια στην αγορά.

Read more...
10 Apr 2017 22:46
Ευκαιρία το Brexit για την ελληνική Ναυτιλία

Του Βασίλη Κορκίδη

Με αφορμή την έναρξη του δημόσιου διαλόγου στην Ελλάδα, σχετικά με το ζήτημα του "Brexit" και τις συνέπειες που επιφέρει το εν λόγω γεγονός στην ελληνική οικονομία 
αλλά και τις ευκαιρίες, που παρουσιάζονται σε αυτήν, ιδιαίτερα στην ελληνική ναυτιλία, ο Πρόεδρος του Εμπορικού [ ... ]

Read more...
10 Apr 2017 13:23
Ολοταχώς προς εκλογές

Του Ζαχαρία Ζούπη

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μπορεί να υπήρξε η να ξαναϋπαρξει ποτέ Κυβέρνηση

Read more...
05 Apr 2017 09:30
Υπάρχει πολιτική λύση για να ξεφύγουμε από το τέλμα;

Του Ζαχαρία Ζούπη

Οι μέρες, οι βδομάδες, οι μήνες περνούν, τα Εurogroup περνούν και η αξιολόγηση δεν λέει να κλείσει. Όλη αυτή η πορεία της δήθεν διαπραγμάτευσης, θα μπορούσε πράγματι να ανεκδοτοποιηθεί, αν οι καταστάσεις δεν προδιαγράφονταν ήδη τραγικές για την Οικονομία και την χώρα. Γιατί πράγματι [ ... ]

Read more...
30 Mar 2017 20:57
Πειραιάς: Πρώτο λιμάνι, πρώτος προορισμός(;)

του Γιώργου Θεοδωρίδη*

Ο Πειραιάς είναι το πρώτο λιμάνι της χώρας μας. Είναι όμως και μια όμορφη πόλη. Μερικοί θα τη βρουν, πλέον, όχι και τόσο όμορφη. Περισσότεροι ίσως θα πουν ότι θέλουν να μετακομίσουν κάπου αλλού. Πιθανόν στα νότια προάστια, αλλά μακριά από το μποτιλιάρισμα που προκαλούν [ ... ]

Read more...
Other Articles

// Τα πιο Διαβασμενα

// RSS Feeds
// ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Portnet

email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Τηλέφωνο: 210 4515341
Fax : 210 4515316

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Ιδιοκτησία : ΠΛΕΥΣΙΣ ΕΠΕ

Γενική Διεύθυνση : Ελπίδα Γραμματικοπούλου 

Υπεύθυνος πωλήσεων - Διαφήμισης : Αλέξανδρος Βουλβουτζής,
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">τηλ. : 6907 663616

Αρθρογράφοι : Τάσος Αβραντίνης, Γιώργος Θεοτοκάς, Δημήτρης Καπράνος, Γιάννης Καραλόγος, Αναγνώστης Κέντρος, Χάρης Μακρής, Δημήτρης Πουλακίδας 

Φωτογραφία /video : Δημήτρης Βρανάς - Γιώργος Χριστάκης 

Σύμβουλος Ανάπτυξης: Αλέξανδρος Πανίδης

Τεχνική υποστήριξη: Infomarine LTD

Νομικός Σύμβουλος : Λεωνίδας Κουτρουμάνος, Κολοκοτρώνη 72, Πειραιάς,  T.K. 185 35 - 2104111767   (Δ.Πειραιά, Ν. Αττικής)