Portnet - Η Πρώτη Πύλη για την Ναυτιλία και τον Πειραιά

Mon24042017

Last updateMon, 24 Apr 2017 9pm

Notice
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Καρύδης για μετρό: Οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ εγκληματούν κατά του Πειραιά

1 karydis dimitris

Ο Δημήτρης Καρύδης, πρώην βουλευτής Α΄ Πειραιά και μέλος του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Ένα από τα σημαντικότερα έργα για την ενδυνάμωση της ανάπτυξης, την ενίσχυση του τουρισμού και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, είναι η κατασκευή της γραμμής 3 του Μετρό που συνδέει τον Πειραιά με τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας και το Λιμάνι με το Αεροδρόμιο.

Ένα έργο ζωής για όλο τον Πειραιά,κατάντησε στα χέρια των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ κυριολεκτικά «γεφύρι της Άρτας».

Και δεν φτάνει που λόγω της ανικανότητας και της αδιαφορίας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και της «Αττικό Μετρό» έπεσαν έξω από τα χρονοδιαγράμματα παράδοσης του έργου για το 2ο εξάμηνο του 2017, αλλά το εξωφρενικό και έξω από κάθε λογική είναι ότι αποφάσισαν την τμηματική παράδοση της κατασκευής της γραμμής 3!

Έτσι, όπως λένε τώρα, το 2019 θα παραδώσουν τους τρεις σταθμούς -Αγ. Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας- και κάπου στο 2022 θα παραδώσουν τους άλλους τρεις σταθμούς -Μανιάτικα, Λιμάνι Πειραιά- Δημοτικό Θέατρο.

Συνεπώς, το Μετρό στον Πειραιά θα παραδοθεί ολοκληρωμένο 5 χρόνια μετά τον συμβατικό χρόνο, κάτι που είναι πρωτοφανές στα χρονικά, και φυσικά για 3 χρόνια θα είναι «τυφλό» αφού θα σταματάει στη Νίκαια, αδυνατώντας να εξυπηρετήσει την γραμμή λιμάνι Πειραιά - Αεροδρόμιο.

Έτσι, η χώρα μας θα γίνει διεθνώς ρεζίλι, τραγικό θύμα του μαυρογιαλουρισμού και των πελατειακών σκοπιμοτήτων του κ. Σπίρτζη.

Πλέον, υπάρχουν αμείλικτα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν και να αιτιολογηθούν λεπτομερώς:
1. Γιατί δεν αντιμετωπίζονται με την δέουσα σοβαρότητα και την επιβεβλημένη επιτάχυνση των εργασιών τα δύσκολα σημεία του έργου (π.χ. ο Σταθμός στο λιμάνι), έτσι ώστε να παραδοθεί συντομότερα το τμήμα αυτό που συνδέει το λιμάνι με το αεροδρόμιο;
2. Ποιοι λόγοι οδηγούν στην καθυστέρηση παράδοσης του ολοκληρωμένου έργου κατά 5 χρόνια όταν ο συμβατικός χρόνος κατασκευής είναι 6 χρόνια;
3.Πόσο έχει υπολογισθεί ότι θα είναι το επιπρόσθετο κόστος για την ολοκλήρωση του συμβατικού έργου, εξαιτίας της τμηματικής παράδοσης του και ποιος θα το επιβαρυνθεί;
4. Υπάρχει από τις Ευρωπαϊκές Αρχές εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα του έργου που περιέχει τις αναγγελθείσες αλλαγές στη υλοποίηση κατασκευής του;
5. Γιατί η τμηματοποίηση του έργου ανακοινώθηκε αιφνιδιαστικά χωρίς ουσιαστική ενημέρωση του Πειραϊκού λαού αλλά μόνον ορισμένων Δημάρχων;
Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ είναι βαριά εκτεθειμένη στην συνείδηση των Πειραιωτών για αυτή την τεράστια κοροϊδία και εξαπάτηση.Ο μόνος δρόμος είναι να πάρει πίσω όλες αυτές τις απαράδεκτες αποφάσεις και να παραδώσει ολοκληρωμένο το έργο της γραμμής 3 του Μετρό.

21 Apr 2017 00:09
50 χρόνια από το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967

της Εύης Καρακώστα

21 Απριλίου 1967 - Η Βουλή των Ελλήνων περικυκλωμένη απο τεθωρακισμένα του στρατού.

Read more...
17 Apr 2017 19:45
Αυτή είναι η μεγάλη πρόκληση!

του Ζαχαρία Ζούπη

Το Πάσχα πέρασε, μπήκαμε πια στους συνηθισμένους ρυθμούς και επιστρέφουν πια οι θεσμοί για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης.

Read more...
14 Apr 2017 14:53
Ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τα Λιπάσματα

Της Νίνας Κασιμάτη*   Όσοι έχουμε μεγαλώσει στο Πέραμα και το Κερατσίνι, γνωρίζουμε πόσο συνδεδεμένοι είμαστε με το θαλάσσιο μέτωπο, και πώς διαπλάστηκε η κοινωνία μας εδώ σε σχέση με εκείνο. Είμαστε μεγαλωμένοι με το αίτημα, την ανάγκη και τους αγώνες να ανακτηθεί η άμεση πρόσβαση σε αυτό [ ... ]

Read more...
12 Apr 2017 21:02
Το ελληνικό εμπόριο πιστεύει στην Ανάσταση του Κυρίου, αλλά όχι και της αγοράς

Του Βασίλη Κορκίδη

Παρά τη καταρχήν συμφωνία της κυβέρνησης με τους θεσμούς στο E.G. της 7ης Απριλίου στη Μάλτα, η αναβλητικότητα της αξιολόγησης επί πέντε μήνες έχει δημιουργήσει μία έντονη αβεβαιότητα και ανασφάλεια στην αγορά.

Read more...
10 Apr 2017 22:46
Ευκαιρία το Brexit για την ελληνική Ναυτιλία

Του Βασίλη Κορκίδη

Με αφορμή την έναρξη του δημόσιου διαλόγου στην Ελλάδα, σχετικά με το ζήτημα του "Brexit" και τις συνέπειες που επιφέρει το εν λόγω γεγονός στην ελληνική οικονομία 
αλλά και τις ευκαιρίες, που παρουσιάζονται σε αυτήν, ιδιαίτερα στην ελληνική ναυτιλία, ο Πρόεδρος του Εμπορικού [ ... ]

Read more...
10 Apr 2017 13:23
Ολοταχώς προς εκλογές

Του Ζαχαρία Ζούπη

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μπορεί να υπήρξε η να ξαναϋπαρξει ποτέ Κυβέρνηση

Read more...
05 Apr 2017 09:30
Υπάρχει πολιτική λύση για να ξεφύγουμε από το τέλμα;

Του Ζαχαρία Ζούπη

Οι μέρες, οι βδομάδες, οι μήνες περνούν, τα Εurogroup περνούν και η αξιολόγηση δεν λέει να κλείσει. Όλη αυτή η πορεία της δήθεν διαπραγμάτευσης, θα μπορούσε πράγματι να ανεκδοτοποιηθεί, αν οι καταστάσεις δεν προδιαγράφονταν ήδη τραγικές για την Οικονομία και την χώρα. Γιατί πράγματι [ ... ]

Read more...
30 Mar 2017 20:57
Πειραιάς: Πρώτο λιμάνι, πρώτος προορισμός(;)

του Γιώργου Θεοδωρίδη*

Ο Πειραιάς είναι το πρώτο λιμάνι της χώρας μας. Είναι όμως και μια όμορφη πόλη. Μερικοί θα τη βρουν, πλέον, όχι και τόσο όμορφη. Περισσότεροι ίσως θα πουν ότι θέλουν να μετακομίσουν κάπου αλλού. Πιθανόν στα νότια προάστια, αλλά μακριά από το μποτιλιάρισμα που προκαλούν [ ... ]

Read more...
Other Articles

// Τα πιο Διαβασμενα

// RSS Feeds
// ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Portnet

email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Τηλέφωνο: 210 4515341
Fax : 210 4515316

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Ιδιοκτησία : ΠΛΕΥΣΙΣ ΕΠΕ

Γενική Διεύθυνση : Ελπίδα Γραμματικοπούλου 

Υπεύθυνος πωλήσεων - Διαφήμισης : Αλέξανδρος Βουλβουτζής,
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">τηλ. : 6907 663616

Αρθρογράφοι : Τάσος Αβραντίνης, Γιώργος Θεοτοκάς, Δημήτρης Καπράνος, Γιάννης Καραλόγος, Αναγνώστης Κέντρος, Χάρης Μακρής, Δημήτρης Πουλακίδας 

Φωτογραφία /video : Δημήτρης Βρανάς - Γιώργος Χριστάκης 

Σύμβουλος Ανάπτυξης: Αλέξανδρος Πανίδης

Τεχνική υποστήριξη: Infomarine LTD

Νομικός Σύμβουλος : Λεωνίδας Κουτρουμάνος, Κολοκοτρώνη 72, Πειραιάς,  T.K. 185 35 - 2104111767   (Δ.Πειραιά, Ν. Αττικής)