Θ.Δρίτσας: Η Ειδική Αγωγή δεν είναι μία…. ειδική υπόθεση. Είναι υπόθεση όλων μας!

dritsas 3

Επίσκεψη του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Α΄ Πειραιά & Νησιών στο 1ο Ειδικό Σχολείο Πειραιά

 

Με την ευκαιρία της έναρξης της σχολικής χρονιάς 2017-2018, ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α΄ Πειραιά & Νησιών Θοδωρής Δρίτσας, συνοδευόμενος από τον Φώτη Ανδρεόπουλο Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής (επιστημονικό συνεργάτη σε θέματα Ειδικής Αγωγής της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ και της βουλευτού Α΄ Πειραιά & Νησιών, Ελένης Σταματάκη), επισκέφθηκε την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου, το 1ο Ειδικό Σχολείο Πειραιά.
Μετά το τέλος τους αγιασμού, απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό και ευχές. Στη συνέχεια συζήτησε για πολλή ώρα με τη Διευθύντρια του Σχολείου, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τα παιδιά, καθώς και με την Πρόεδρο και την Αντιπρόεδρο του Συλλόγου Γονέων των μαθητών.

Ο Θοδωρής Δρίτσας, έκανε την παρακάτω δήλωση:
«Το Σχολείο ξεκινάει φέτος με τους καλύτερους οιωνούς. Η στελέχωση είναι πλήρης, με ελάχιστες εκκρεμότητες στο βοηθητικό προσωπικό, που προβλέπεται να ρυθμιστούν τις επόμενες μέρες. Το όχημα μεταφοράς των μαθητών από το σπίτι στο σχολείο και από το σχολείο στο σπίτι, δρομολογείται κανονικά από αύριο. Το εκπαιδευτικό κολυμβητήριο, λειτουργεί.
Για όσες και όσους γνωρίζουν και παρακολουθούν επί χρόνια την Ειδική Αγωγή στη χώρα μας και στην πόλη μας, αυτά και πολλά άλλα, τις προηγούμενες πριν από το 2015 χρονιές, δεν ήταν καθόλου αυτονόητα. Η διαφορά ενδιαφέροντος, επάρκειας και αποτελεσματικότητας του Κράτους, τότε και τώρα, είναι αναμφισβήτητα προφανής, γεγονός που γεννά αισιοδοξία για περαιτέρω βελτίωση και αναβάθμιση στο άμεσο μέλλον.
Κανένας μας βέβαια, δεν έχει δικαίωμα να εφησυχάζει αυτάρεσκα. Πολλά ακόμα πρέπει να γίνουν, άμεσα και μεσοπρόθεσμα. Το πρώτο και κρίσιμο, είναι η εξασφάλιση των προϋποθέσεων για την πλήρη και ομαλή υλοποίηση της δρομολογημένης ήδη απόφασης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, να λειτουργήσει και το 1ο Ειδικό Σχολείο Πειραιά ως «ολοήμερο» (πρόσθετη στελέχωση, επέκταση του ωραρίου μεταφοράς των μαθητών κ.ά.).
Αναγκαία, επίσης, κρίνεται η αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών του σχολείου, με πιο σύγχρονους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και με επέκταση του internet, όπως και η βελτίωση της απόδοσης των εγκαταστάσεων θέρμανσης.
Τέλος, κρίνεται ως απολύτως αναγκαία, η ενημέρωση της ευρύτερης εκπαιδευτικής
κοινότητας του Πειραιά, των μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και των γονιών τους, αναφορικά με τη λειτουργία των Ειδικών Σχολείων στην πόλη, του σκοπού τους και του εξαιρετικά σημαντικού παραγόμενου έργου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες Ειδικής Αγωγής, οι γονείς τους και οι εκπαιδευτικοί, δεν πρέπει να αφήνονται μόνοι, στον τεράστιας σημασίας αγώνα που δίνουν καθημερινά, με ανείπωτες δυσκολίες.
Η Ειδική Αγωγή, δεν είναι μια… ειδική υπόθεση. Είναι υπόθεση όλων μας. Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!».