Τραμ: Επιτέλους «σφιχτά» χρονοδιαγράμματα!

peiraias erga tram

Από το Φεβρουάριο πιλοτική κυκλοφορία των συρμών

 

Για πρώτη φορά μετά την έναρξη των εργασιών του τραμ στον Πειραιά είναι δυνατόν να μιλήσει κανείς για τη λειτουργία του βάσει συγκεκριμένου και μάλιστα σφιχτού χρονοδιαγράμματος.
Όπως πληροφορείται το Portnet, τον Φεβρουάριο του 2018 θα πραγματοποιηθεί πιλοτική κυκλοφορία συρμών του τραμ, ενώ σε ένα χρόνο από σήμερα, τον Αύγουστο του 2018 επιτέλους θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία η κυκλοφορία των συρμών ενός έργου που κατά γενική ομολογία ταλαιπώρησε και ταλαιπωρεί ακόμη την πόλη και τους πολίτες.

Μιλώντας για ταλαιπωρία, να σημειωθεί ότι αυτή θα αρχίσει να μειώνεται πολύ πιο σύντομα. Σύμφωνα με την ίδια γραμμή πληροφόρησης, στην Ομηρίδου Σκυλίτση μπαίνουν ήδη οι γραμμές, οπότε οι δυο λωρίδες κυκλοφορίας που έχουν αποκλειστεί θα παραδοθούν στην κυκλοφορία μέχρι τον Δεκαπενταύγουστο.

Στον ίδιο χρονικό ορίζοντα, δηλαδή πρακτικά σε δυο εβδομάδες, παραδίδεται από την Αρχαιολογική Υπηρεσία το τμήμα του τραμ απέναντι από το ΝΑΤ, στο παλιό Ρολόι. Εκεί όπου σταμάτησαν οι εργασίες υποχρεωτικά λόγω των αρχαιολογικών ευρημάτων.Πλέον θα ξεκινήσουν τα έργα αρμοδιότητας πολιτικού μηχανικού, δηλαδή η τοποθέτηση των γραμμών.

Κι ακόμη, λίγο αργότερα, μέχρι τα μέσα του Νοέμβρη θα ολοκληρωθεί και θα δοθεί σε κυκλοφορία το τμήμα που σήμερα δημιουργεί μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Ακτή Ποσειδώνος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το έργο αυτό, που χρηματοδοτείται και την εποπτεία του έχει το αρμόδιο υπουργείο, δεν έχει καμιά αρμοδιότητα η δευτεροβάθμια αυτοδιοίκηση. Αλλά με ένα συντονισμένο μπαράζ πιέσεων πολιτικού χαρακτήρα, ο Αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Γιώργος Γαβρίλης και ο Δημαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης εξασφάλισαν από τον εργολάβο – ανάδοχο του έργου του τραμ τη δέσμευση για την τήρηση των παραπάνω χρονοδιαγραμμάτων.